jansson Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 noen som vet hva dette koster ? er det dette man gjør vis dekkene går oppi hjulbuen. skjærer man rett og slett bort litt? den lille kanten?
birken85 Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 noen som vet hva dette koster ? er det dette man gjør vis dekkene går oppi hjulbuen. skjærer man rett og slett bort litt? den lille kanten? er vel ikke så lurt og bare skjære bort litt som du sier.. om e36 da har dobbel skjerm(noe eg er usikker på blir det da hull og det vil vi jo ikke ha, hør med http://www.valsespesialisten.no
Jan Tore Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 Valsing er så vidt jeg har forstått bøying av forskjermen, altså utover, slik at hjulbuen blir bredere.
jansson Skrevet April 14, 2009 Forfatter Skrevet April 14, 2009 åssen kan jeg få hjulbuene større da? dekkene går liksom oppi
bimmer 3 Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 du kan kjøpe deg valseverktøy, det er et vergtøy du skrur fast på bremseskiva der hjulet sitter. så gåre en stang/rør opp til skjermen med et lite hjul på, så er det bare å vri frem å til bake, justere den for hver gang du vrir. så blir skjermen valset. men gjør du det sprekker sikkirt lakken, å da må det lakkes hehe. kan ji skjere bort den lille flensen som er inni hjulbua oxo, hvis det ikke er så mye som skal til, husk å mal etterpå da hehe. matjord er noe dritt vett:)
jansson Skrevet April 14, 2009 Forfatter Skrevet April 14, 2009 ok takk det holder og få bort den lille kanten er ikke så mye om å gjøre.. vet du åssen firmar som gjør sånt ? er ikke så interisert i rust og at det blir stygt:P
bimmer 3 Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 de fleste karoseriverksted gjør det, men er ikke noe problem å gjøre det selv da. bare skjer forsiktig med vinkelsliper så det ikke blir så varmt. så ere bare å dra på noe lakk etterpå husk grunning, lakk i bilens farge, å klarlakk;)
jansson Skrevet April 14, 2009 Forfatter Skrevet April 14, 2009 hva med disse? http://www.biltema.no/products/product. ... emId=76438 kan jeg bare sette på lengere fjærer uten og bytte dempere da må den jo bli litt høyere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå