Andreas1 Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Jeg ble anmeldt av banditten som forsøkte å stjele min Astra for noen år siden, -og de fleste slike anmeldelser blir tatt veldig seriøst av politiet. Som vanlig borger skal du ikke gjøre så veldig mye mer enn strengt nødvendig for å forhindre den pågående kriminelle handlingen før det blir leven av det.
Ballder Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Javisst har vi det Blir artig.. HALLO. Glemt meg eller? *sjalu ble jeg sittende å sture tomt ut i luften* ØL.... Henter en ØL.
viplash Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Javisst har vi det Blir artig.. HALLO. Glemt meg eller? *sjalu ble jeg sittende å sture tomt ut i luften* ØL.... Henter en ØL. Du har ikke LP12 hehe... to bad...
jojr Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Har sittet å lest diskusjonen til Galro og olezz nå de er vel egentlig enige, de har bare ikke funnet ut hvordan de ble det enda. Men sånne ting er fryktelig irriterende, jeg ble frastjålet ventilhettene på min bil. Hadde vel ikke gått til angrep på vedkommende, men skulle gjerne ha fått svar på hva som foregikk i hodet på vedkommende når han/hun står foroverbøyd og skrur av noen hetter til en 100 lapp. Føler de at de virkelig har gjort et varp tro???
MonicaM3 Skrevet April 16, 2009 Forfatter Skrevet April 16, 2009 Javisst har vi det Blir artig.. HALLO. Glemt meg eller? *sjalu ble jeg sittende å sture tomt ut i luften* ØL.... Henter en ØL. Næmmen du daa Være med på msn da kanskje?
MonicaM3 Skrevet April 16, 2009 Forfatter Skrevet April 16, 2009 Javisst har vi det Blir artig.. HALLO. Glemt meg eller? *sjalu ble jeg sittende å sture tomt ut i luften* ØL.... Henter en ØL. Du har ikke LP12 hehe... to bad... Glemmer ikke den med det første nei ;)
viplash Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Hvordan kan det glemmes da? Vel ogmerke uten og ha forsøkt...
MonicaM3 Skrevet April 16, 2009 Forfatter Skrevet April 16, 2009 Nei det går ikke det enkelt og greit! Fikk ikke sett Himmelblå engang Enkelte ting her i livet må bare testes
///NJD Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Kondolorer det me speilet ditt, men at dere sitter på et forum å diskuterer hvordan dere ville "banket" opp eller drept noen dere mistenker for tyveri blir jo bare lavmål... Og alle vet jo at 99% av dere ikke hadde hatt baller til å si noe til vedkommende så just leave it
Ballder Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Jekker tredje øl'n å drekker meg ut av situsjonen. Kan bare sitte der med msn og LP18 eller hva pokker dere har sammen. Bryr meg ikke. *ler*
Ballder Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Kondolorer det me speilet ditt, men at dere sitter på et forum å diskuterer hvordan dere ville "banket" opp eller drept noen dere mistenker for tyveri blir jo bare lavmål... Og alle vet jo at 99% av dere ikke hadde hatt baller til å si noe til vedkommende så just leave it
viplash Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Monica, ja det må testes. Men det er lettere og snakke om det enn og gjøre det hehe...
Kristian H. Foss Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Kondolorer det me speilet ditt, men at dere sitter på et forum å diskuterer hvordan dere ville "banket" opp eller drept noen dere mistenker for tyveri blir jo bare lavmål... Og alle vet jo at 99% av dere ikke hadde hatt baller til å si noe til vedkommende så just leave it Det går nok mer på hvor sint du er akkurat da du ser en person ødelegger eller stjeler fra din eiendom. Kjenner jeg Olezz rett, så veit jeg at han ikke bare hadde stått inne og ventet til vedkommende hadde gjort seg ferdig. Men er fra person til person, og går litt på selvrespekt.
OLEZZ Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Klart jeg vil ikke utføre vold på en person som hadde tatt fra meg ventilhettene på bilen, da ville det vært bedre å bare ledd av personen. Men når det begynner å bli dyre ting, det liker jeg ikke. Forstår ikke helt det med 99% ikke ville sagt noe, vil tru de fleste her inne ville gått bort å konfrontert personen i det minste. Men men, Nok om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå