burny_ Skrevet April 17, 2009 Skrevet April 17, 2009 "Jeg kan gjøre det, siden han andre gjorde det" Mentalitet hører hjemme i barnehagen.. Jeg kan MENE at jeg har full rett til å ligge i 90kmt i 70 sona, har jeg lov til det forde? Nope. Blir for dumt å senke seg ned på nivået til en simpel tyv, nei vent: UNDER nivået til en simpel tyv. Kan du unngå vold så gjør du det..
OLEZZ Skrevet April 17, 2009 Skrevet April 17, 2009 Hver gang jeg har anmeldt noe til politiet får jeg brev 1 mnd etterpå; saken er henlagt. Slår ALDRI feil. Jeg har funnet ut at å gjøre ting på egen hånd fungerer best.
Kentan-racing.com Skrevet April 17, 2009 Skrevet April 17, 2009 OLEZZ er tydeligvis enig i denne saken.. dere andre har tydeligvis enten ikke manglet noe spesiellt eller dyrt.. Den dagen dere blir frastjålet ting til over 10 000kr kanskje pr komponent så bytter dere å syn.. politiet er udugli.. skal du ha noe gjort så ordn det selv! Å nei dette er ikke jeg kan gjøre det fordi han andre gjorde det politikk.. Tyver blir frekkere og frekkere.. må være en grunn.. jo at de vet at politiet ikke gjør den dritt.. jeg ble forsøkt nedslått på åpen gate menst politiet sto å så på.. de gjorde ikke den dritt.. Så var bare og røyse seg igjen og virkeli la de to jævla karene få gjennomgå så det holdt..
OLEZZ Skrevet April 17, 2009 Skrevet April 17, 2009 OLEZZ er tydeligvis enig i denne saken.. dere andre har tydeligvis enten ikke manglet noe spesiellt eller dyrt.. Den dagen dere blir frastjålet ting til over 10 000kr kanskje pr komponent så bytter dere å syn.. politiet er udugli.. skal du ha noe gjort så ordn det selv!Å nei dette er ikke jeg kan gjøre det fordi han andre gjorde det politikk.. Tyver blir frekkere og frekkere.. må være en grunn.. jo at de vet at politiet ikke gjør den dritt.. jeg ble forsøkt nedslått på åpen gate menst politiet sto å så på.. de gjorde ikke den dritt.. Så var bare og røyse seg igjen og virkeli la de to jævla karene få gjennomgå så det holdt.. Deg liker jeg haha
Galro Skrevet April 17, 2009 Skrevet April 17, 2009 Få opp øynene dine.. er ikke førstemann som har brukt slegge på gatebil.. en av xtreme gutta delte ut et slag med en latmannsarm ene året.. en drifter delte ut slag med balltre.. Skjer mere enn folk tror på natta.. Hva folk har gjort før deg er selvsagt fullstendig irrelevant. Andre illegale handlinger referdiggjør ikke dine lovbrudd, og om det hadde gjort det ville tidligere tyver forsvart handlingen til den som stjal. Du står fritt til å anmelde forholdet i likhet med alle andre, så kanskje det heretter ikke vil skje mer enn vi tror. Jeg har funnet ut at å gjøre ting på egen hånd fungerer best. Da håper jeg du er åpen for at andre "gjøre ting på egen hånd". Som for eksempel å rive av speil på grunn av trafikkforseelser slik jeg har skissert før i tråden.
Hauso Skrevet April 17, 2009 Skrevet April 17, 2009 OLEZZ er tydeligvis enig i denne saken.. dere andre har tydeligvis enten ikke manglet noe spesiellt eller dyrt.. Den dagen dere blir frastjålet ting til over 10 000kr kanskje pr komponent så bytter dere å syn.. politiet er udugli.. skal du ha noe gjort så ordn det selv!Å nei dette er ikke jeg kan gjøre det fordi han andre gjorde det politikk.. Tyver blir frekkere og frekkere.. må være en grunn.. jo at de vet at politiet ikke gjør den dritt.. jeg ble forsøkt nedslått på åpen gate menst politiet sto å så på.. de gjorde ikke den dritt.. Så var bare og røyse seg igjen og virkeli la de to jævla karene få gjennomgå så det holdt.. Deg liker jeg haha +1!!!!!!!!!!
OLEZZ Skrevet April 17, 2009 Skrevet April 17, 2009 Jeg har funnet ut at å gjøre ting på egen hånd fungerer best. Da håper jeg du er åpen for at andre "gjøre ting på egen hånd". Som for eksempel å rive av speil på grunn av trafikkforseelser slik jeg har skissert før i tråden. Om jeg ligger i 80 i 70 sonen, og en person tar speilet mitt, blir helt feil. Gjør ikke noe mot den personen ved å ligge i 80.
Kentan-racing.com Skrevet April 17, 2009 Skrevet April 17, 2009 Galro ikke fått med deg saken? vi er flere som har anmeldt ting opp til flere ganger.. nytter faen ikke.. eneste tiden politiet gjør noe er om du drar en saftig sladd forbi nesen demmers mens dem spiser donuts... Fatter ikke at det skal være så gale at vi beskytter tingene som vi har kjøpt og betalt på ærlig vis med et slag.. om så med knytt neve eller slegge.. Mitt er mitt og ikke for deg eller noen andre og låne i et par år for du kunne trengt det samme på din bil.. Klart jeg kan anmelde.. men fortsatt hjelper jo ikke det.. du får en bot.. tenker jaja.. får raide noe dyrere neste gang og ikke bli tatt.. Er slik det forbanna pakket tenker.. Men derimot hadde du fått et slegge slag hadde du nok kanskje droppet hele stjelingen? Poeng tatt nå eller? Muli våres metoder er low life og kall det hva faen du vil.. men vår metode funker.. Bare tenk på den gangen du sikkert snoket hjemme i huset til mor og far og stakk av med kaka til mor.. da fikk du ris og gjorde ikke opp igjen det med det første.. vet ikke helt vilket land som kapper fingrer av dem som blir tatt for tyveri.. men jeg stemmer herved på det partiet som innfører det i norge.. da ser man å fort hvem man kan handle med og ikke handle med..
Galro Skrevet April 17, 2009 Skrevet April 17, 2009 [Om jeg ligger i 80 i 70 sonen, og en person tar speilet mitt, blir helt feil. Gjør ikke noe mot den personen ved å ligge i 80. Poenget er ikke hva som gjør deg noe, men hva som er lovlig. Det er ulovlig å stjele, det er ulovlig å kjøre for fort eller bryte andre trafikkregler og det er ulovlig med selvtekt. Når du åpner for at du selv skal kunne straffe forbrytelser, må du akspetere at andre skal kunne gjøre det samme (eventuelt må du kunne begrunne hvorfor du ikke gjør det). En konsekvens vil altså være slik jeg skisserte. Er du enig i at det er greit?
Galro Skrevet April 17, 2009 Skrevet April 17, 2009 Poeng tatt nå eller? Muli våres metoder er low life og kall det hva faen du vil.. men vår metode funker.. Med tanke på at vi har diskusjonen, er det åpenbartat at den ikke gjør det. Kriminalitet er et dagsaktuelt fenomen til tross for dine "metoder"; Selv landene du ser opp til med fysiske avstraffelser à la amputering, sliter med kriminalitet. Altså er det mye spom tyder på at "metoden" ikke funker, men gleder meg uansett til dokumentasjonen din for at den gjør det (du kan ikke bare slenge ut en påstand uten dokumentasjon) ... Poenget er altså ikke tatt.
OLEZZ Skrevet April 17, 2009 Skrevet April 17, 2009 Jeg er enig i mye du sier, men til et viss punkt. Er klar over at mye er ulovlig, men det blir litt forskjellige situasjoner å sammenligne.
OLEZZ Skrevet April 17, 2009 Skrevet April 17, 2009 Galro, du må huske at de som driver med dette, ikke er redd for å bli anmeldt, men det de frykter er å bli ferka, og deretter angrepet
Kentan-racing.com Skrevet April 17, 2009 Skrevet April 17, 2009 [Om jeg ligger i 80 i 70 sonen, og en person tar speilet mitt, blir helt feil. Gjør ikke noe mot den personen ved å ligge i 80. Poenget er ikke hva som gjør deg noe, men hva som er lovlig. Det er ulovlig å stjele, det er ulovlig å kjøre for fort eller bryte andre trafikkregler og det er ulovlig med selvtekt. Når du åpner for at du selv skal kunne straffe forbrytelser, må du akspetere at andre skal kunne gjøre det samme (eventuelt må du kunne begrunne hvorfor du ikke gjør det). En konsekvens vil altså være slik jeg skisserte. Er du enig i at det er greit? Vel helt toppers.. jeg skal ikke stoppe noen som banker shittn utav noen som stjeler noe.. Og når du nevner forbi kjøringer her så er den som blir forbikjørt pliktig og hjelpe øverig trafikk forbi.. uansett fart øverig trafikk måtte ha.. om det så være 100 eller 200.. Jeg tar gjerne loven i egne hender når det gjelder tyveri.. Går heller ikke av veien for og bråbremse med semitrailer og rive sjåfører ut av bilen når de ligger oppe på støtfangern på tralla mi.. (ser rett ned på panseret demmes og jeg skur på ryggekamera) Som sagt.. har anmeldt mye.. iallefall 18-20 tilfeller av ting.. tyveri og dritt.. tipset dem like til om hvor dem kunne finne 2 kg med amfetamin.. gjorde de noe.. nei.. Ergo.. selvgjort er velgjort..
Galro Skrevet April 17, 2009 Skrevet April 17, 2009 Jeg er enig i mye du sier, men til et viss punkt.Er klar over at mye er ulovlig, men det blir litt forskjellige situasjoner å sammenligne. Jeg har spørt gang på gang: er du enig i at andre skal kunne straffe deg for lovbrudd du begår? Samtlige av hendelsene jeg beskrev er lovbrudd som kan straffes med fengsel. I likhet med tidligere, nekter du å svare.
Galro Skrevet April 17, 2009 Skrevet April 17, 2009 Galro, du må huske at de som driver med dette, ikke er redd for å bli anmeldt, men det de frykter er å bli ferka, og deretter angrepet Javel? Du har dette fra hvor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå