Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Neida, det ville ikke vært nødvendig om vi hadde hatt et rettferdig rettsvesen og politikerene hadde åpnet lommeboka litt slik at f. eks politiet hadde hatt penger til å betale folk slik at det fantes ressurser til å etterforske det som faktisk plager den enkelte borger.

Med et slikt skattesystem som vi har her i Norge bør man kunne kreve at politiet har ressurser til å komme når du står med innbrudstyven og ringer 112. Da ville man følt at man får litt valuta for pengene.

Når det dessverre er slik at staten ikke tar seg av de kriminelle på en rettferdig måte er det nok mange som velger å ta saken i egne hender og det ender vel ofte med vold.

Selv er jeg ikke personen som knuser knea til folk for å ha stjålet noen bildeler, men det finnes nok mange av de der ute.

det var en gang en mann som våknet opp av at det var noen som brøt seg inn i garasjen hans. han ringte politiet og fortalte dette. de spurte han om de var inne i huset hans, svaret var nei, bare i garasjen. han fikk så beskjed om å låse alle dører, og vente, for de hadde ikke noen patrulje som var ledig akkurat nå. han la på røret, ventet 30 sek, og ringte tilbake til politiet og sa: "dere trenger ikke stresse med å komme, jeg har skutt de" etter to minutter var det tre politibiler, hundepatruljer og helikopter på plassen. de tok innbruddstyvene på ferk gjerning og sa til huseieren: "jeg synes du sa du hadde skutt de..." han svarte tørt tilbake: "jeg synes du sa at dere ikke hadde noen ledige patruljer..."

• Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...