KrydRe Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Jeg har tenkt å bygge min 328ic om til manuell. så det store spørsmålet:P hva av deler trenger jeg for å kunne gjøre dette? og hvilken girkasse må jeg ha for at det skal passe ?
AlXz Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 PedalkasseGirkasse med giroverføring + slavesylinderMellomakselClutch + svinghjul Var det jeg kom på i farta. Mulig jeg glemte noe. Ang kasse så er jeg usikker på hva du kan bruke. En annen ting er vel at diff på automat biler har lavere utveksling enn med manuell kasse. Så du vil vel på bedre aks, men lavere toppfart, og gira blir dratt ut ganske fort. (rett meg om jeg tar feil )
Bimmerlars Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Girkasse med oppheng og giroveføring inkl. gummitetning der stanga går gjennom kaross. Pedalsett inkl. masterpumpe Rør/slange til clutchpumpe og slange til br. væskebeholder. Svinghjul, svinghjulslager, clutch Mellomaksel Lure den til å tro den står i park eller neutral Fikse ryggelyset da bryteren sitter i girspak på automatbil Ta ut pære for feil med girkasse elektronikk i instrumentpanelet. Erstatte kickdownbryter med noe som stopper gasspedalen. F. eks en skrue. Er et vanlig gjenga hull der. Har gjort denne jobben selv og det er helt kurant. Er det jeg kom på i farta. Mulig jeg har glemt noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå