Dan327t Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Hei. Har satt i e36 tannstang i e30'n min, og når jeg legger helt over så tar dekket i tannstanga. så lurer på om man får bedre rattutslag med denne tannstanga eller er dette normalt? Hva pleier folk å gjøre med dette for at det ikke skal ta i? Takk for svar, Mvh Dan.
Fliid Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Styrestopper bruker du da. http://www.turnermotorsport.com/html/de ... D=RACKSTOP
Dan327t Skrevet April 15, 2009 Forfatter Skrevet April 15, 2009 tenkte mer på alternativer til stabstag eller noe så jeg kan ha rattutslaget men samtidig ikke subbe.
Fliid Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Space ut hjula. Får ikke stabstag som er kortere i bredden, da passer det ikke på kyllingbeinet som går ned på bærearm.
Dan327t Skrevet April 15, 2009 Forfatter Skrevet April 15, 2009 sant sant. Hva er normalt å space foran før man merker noe til det?
Dan327t Skrevet April 15, 2009 Forfatter Skrevet April 15, 2009 tenkte på sporing spissing og det der, er justerbare topplager å anbefale?
Fliid Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Justerbare topplager er alltid (med strek under alltid) å Anbefale! 8Men ikke mtp på dette, det gjelder unasett. Da har man muligheten for mye mer justeringer forran, for det ultimate oppsettet, for din , og akkurat bare din kjørestil! ) Spissingen blir den samme, med eller uten spacer. Du endre jo kun sporvidden til kjøretøyet. Men all endring av sporvidde øker selvfølgelig slitasje på lager og oppheng, da de krefeter som trer inn ikke er hva opphenget originalt er designet for. Men slik er det jo når man setter på bredere hjul også. Sporing, beroer mest på underlaget og dekktype. Ikke sporvidden.
Dan327t Skrevet April 15, 2009 Forfatter Skrevet April 15, 2009 okei, det virker jo bra da=) takk for svar fliid=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå