Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi i BMWCCN Rogaland planlegger å møtes til Streemeet neste møtedag .

I stedet for å sitte inne i klubblokalet ,har vi planer om å møtes utenfor Oljemuseet i Stavanger dersom tillatelsen går igjennom . Vi har fått ok fra oljemuset men avventer svar fra Stavanger Parkering siden det er de som disponerer parkeringsplassene utforbi .

Går dette i orden møtes vi 6 Mai kl 19,00

dette er ett innspill til dere yngre medlemmer i klubben . vi trenger nok noe hjelp og ideer fra dere og til å gjennomføre dette , ta kontakt .

Petter

Kasserer BMWCCN Rogaland

• Svar 190
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Toppers .....

Jeg tenkte at : når vi får ok fra parkerings selkapet ,så er resten opp til dere . Klart jeg er med og hjelper . Men jeg tenkte dere kunne ta det herfra :)

Kom med ideer , inspill hvordan dere ønsker dette skal gjennomføres .

Petter

BMWCCN Rogaland

Skrevet

er dette kun for medlemmer, har nettopp blitt 18 og kunne godt fått sett hva det innebærer og være medlem før jeg evnt. melder meg inn hva foregår på streetmeetsene?

Skrevet

Nei dette er ikke for kun for medlemmer . Men vi håper jo vi kan overtale deg til å bli medlem :D

Petter

BMWCCN Rogaland

Skrevet
Toppers .....

Jeg tenkte at : når vi får ok fra parkerings selkapet ,så er resten opp til dere . Klart jeg er med og hjelper . Men jeg tenkte dere kunne ta det herfra :)

Petter

BMWCCN Rogaland

Hva tenkte du her? Hva vi skal finne på eller hva vi kan gjøre at det blir litt spesiellt, ikke bare en haug med fine biler og mannfolk som står og jabber?

OT:

Jeg kunne tenkt meg å overlatt bilen min til en av dere med nyere bil, det er noe med min jeg ikke klarer å sette fingeren på, og trenger en "second opinion" ang. understellet. Jeg mener at det knirker i rattet/forstillingen når jeg svinger, særlig med kald bil, men seff når de på Bavaria skulle teste så var den varm...

Skrevet
Toppers .....

Petter

BMWCCN Rogaland

Hva tenkte du her? Hva vi skal finne på eller hva vi kan gjøre at det blir litt spesiellt, ikke bare en haug med fine biler og mannfolk som står og jabber?

Ja nettopp , vi gamle kara ser jo på dette som ett sparke i dekka treff . Med jabbing kaffe og røyk/snus . (som kånå si syforening )

Petter

BMWCCN Rogaland

Skrevet

Ja, for meg er det godt nok - vet liksom ikke hva mer vi kunne ha gjort, ikke er det mulighet til å ha for mye ting på plassen heller... Noen som har en portabel dyno? Hehe...

Vi er heldige at vi får lånt området, prima område midt i byen, men jeg tror de hadde vært veldig lei hvis vi legger igjen masse gummi på plassen deres. Så noen burnbox er vel uaktuellt... Det gjelder vel burning generellt og vil jeg tro...

Skrevet

Jeg kan garantere deg at om noen kommer å "burner" på plassen, så vil de umiddelbart bli ekskludert fra BMWCCN, og bilde med regnr. blir overlevert politiet. (vi har også aktive klubbmedlemmer som jobber i politiet) Vi er absolutt ikke interesert i et slikt rykte, å iallefall ikke når vi får tillatelse til å bruke et slikt område som dette.

Skrevet
Satse på å komma eg og.

Flott! Er du med på søndag og eller?

Tilbake til topic:

Ja, vi er jo midt i byen, så det er positiv profilering og oppmerksomhet utad til verden som vi (unge) bør ha i bakhodet. Blir det noe banner eller noe?

Jeg tror det blir et bra streetmeet jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...