3XXTouring Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Bra tiltak! Dette må jeg prøve å få med meg=)
hylle Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Veldig bra Petter! Jeg kommer helt ifra kr.sand for og være med her! Kommer det til og bli satt av plass til parkering? Ser for meg at det kunne bli mer gøy og stille opp inne på området til museet.,iogmed at det er fullt mulig og kjøre opp der, men det må kanskje bli avklart med museet?! Litt mer stas og stå der og ikke på parkeringsplassen sammen med et drøss vanlige biler.. eller? Ser for meg at det kan komme mange flotte bilder fra dette treffet! en meget flott location!
pettmon Skrevet April 17, 2009 Forfatter Skrevet April 17, 2009 Det er satt av P-Plassen som vender mot vest . regner med vi får plass til 30 biler der . Så er det jo også plass foran oljemuseet , hvor mange biler vi får inn der er jeg ikke sikker på . Hva med at noen av dere kontakter Stavanger Aftenblad for en reportasje? Skulle været bli for jævlig møtes vi vel på Bråstein som normalt . Petter BMWCCN Rogaland
Oderschvank Skrevet April 17, 2009 Skrevet April 17, 2009 kommer nok jeg og, kan jo cruise ut til mcdonalds på mariero, alle i drive thru'en
Jay-O Skrevet April 17, 2009 Skrevet April 17, 2009 vi kan jo ha et vanlig "sparke i dekka" treff på oljemuseet, og så kan den yngre garden og de som er unge til sinns cruise rundt og ut til mickey d etterpå?
///NJD Skrevet April 17, 2009 Skrevet April 17, 2009 tja hadde vært kult det og, eller at en hel gjeng kjørte samla mot oljemuseet? skal få med meg mange her ihvertfall
pettmon Skrevet April 17, 2009 Forfatter Skrevet April 17, 2009 cruising er en god ide ! Noen som kunne tenkt seg å ta kontakt med aviså ? Jeg tar med banner og diverse klubbmatriell (fahrfreude ,skiltplater og t.shirt). Petter BMWCCN Rogaland
Oderschvank Skrevet April 17, 2009 Skrevet April 17, 2009 kan du ta med klister også? har ikke på bilen min lenger, de måtte av når den ble sota
Jay-O Skrevet April 17, 2009 Skrevet April 17, 2009 Hvis det er noen i klubben som vil ha vinyler, så har jeg en plotter/kutter som printer og kutter til som jeg ønsker.
pettmon Skrevet April 18, 2009 Forfatter Skrevet April 18, 2009 Tar kontakt me aviså eg, Petter. Fint bare husk å presisere at dette er ikke et spinne , herje treff . Dette er ett treff som skal profilere oss utad . Petter BMWCCN avd Rogaland
A1eks Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 http://www.facebook.com/event.php?eid=90700855700 Dette er linken til eventen, de som er medlem på facebook, hiv dere innpå og gjør dere om til attending Om det er noe som skal endres/noen som skal gjøres til admin, si ifra
pettmon Skrevet April 21, 2009 Forfatter Skrevet April 21, 2009 kan du ta med klister også? har ikke på bilen min lenger, de måtte av når den ble sota Ja jeg har liggene klistremerker i bilen , så disse er og med . Petter BMWCCN Rogaland
Gislius Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Kan cruise til ølberg å kjøpe softis! verdens beste <3 Om været er fint da, og folk ikke har noe imot en liten kjøretur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå