Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kan cruise til ølberg å kjøpe softis! verdens beste <3 Om været er fint da, og folk ikke har noe imot en liten kjøretur :)

Spørs om det ikkje blir litt seint då.?

men eg støtte den!

• Svar 190
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

usikker på om ølberg har åpent så lenge ? iom at vi skal stå i stvg litt ? men kan jo dra treffet bort til driven på kvadrat, og snakke bil og sparke dekk over noen tørre hamburgere?

Skrevet
usikker på om ølberg har åpent så lenge ? iom at vi skal stå i stvg litt ? men kan jo dra treffet bort til driven på kvadrat, og snakke bil og sparke dekk over noen tørre hamburgere?

tørre hamburgere?

jeg jobber der, så om det er jeg som bestiller, så blir det iallefall ingen tørre hamburgere på deg :)

Skrevet
tørre hamburgere?

tørre hamburgere?

jeg jobber der, så om det er jeg som bestiller, så blir det iallefall ingen tørre hamburgere på deg :)

Var ikke vondt ment :), mcdonalds mat er godt det, men er ikke det samme som en saftig burger på f.eks burger og pizzakompaniet, om du ser hva jeg mener:) selvom det blir feil og sammenligne de 2 kjedene da det er helt forskjellige prisklasser.

Skrevet

Hvor vi tar hamburgeren er vel ikke så farlig, hamburger blir det nok;) Kanskje vi kan skaffe rabatter på Mc'D hvis hylle bestiller? :lol:

Uansett, for å lokke den yngre garden trenger vi folk på eventen på facebook, slik at de ser at det faktisk er folk som stiller opp! Så kom dere inn og trykk attending! :D

Skrevet

Kan høre litt med sjefen, Han er en grei fyr. Går helt sikkert fint og ha et Bmw treff på parkeringen der med sponset mat senere.

Skrevet
Hvor vi tar hamburgeren er vel ikke så farlig, hamburger blir det nok;) Kanskje vi kan skaffe rabatter på Mc'D hvis hylle bestiller? :lol:

Uansett, for å lokke den yngre garden trenger vi folk på eventen på facebook, slik at de ser at det faktisk er folk som stiller opp! Så kom dere inn og trykk attending! :D

Hadde ikke du ordnet det?

Så den grove planen er stor oppmøte utenfor museet, og så en tur gjennom byen til Kvadrat McD? Jeg er med jeg.

Skrevet

Så den grove planen er stor oppmøte utenfor museet, og så en tur gjennom byen til Kvadrat McD? Jeg er med jeg.

Må bli gamleveien isåfall, det er fint og kjøre der.

Jeg kan helt sikkert fikse at vi får være alene inne i restauranten fra kl halv 10 til klokken 10.

Skrevet

Må bli gamleveien isåfall, det er fint og kjøre der.

Jeg kan helt sikkert fikse at vi får være alene inne i restauranten fra kl halv 10 til klokken 10.

Det skal ikke stå på hvilke "strings" BMW-eiere kan dra i! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...