Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før dere "tar helt av" her, så bør dere kansje avklare litt mere med styret i BMWCCN, som faktisk arrangerer dette. Hovedsaken med treffet, er å komme litt bort fra vårt vanlige månedlige treffsted, som er bilmuseet på bråstein. Å få profilert klubben litt mere utad, å kansje plukke opp noen nye medlemmer. Å normalt så blir klokken både 10 og halv 11 før vi setter nesa hjemover. Dette er ikke for å være fornermende mot noen, men jeg føler at noen "prøver å lage et crusing treff i dette BMWCCN Rogaland treffet"

• Svar 190
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg har nå et forslag til dette treffet etter en telefon til Pettmon.

Oppmøte kl.19.00 på oljemuseet.

Når klokken nærmer seg 21.00, kan de som er interresert være med på en kjøretur langs gamleveien (hillevåg-hinna-forus-lura) til Mcdonalds kvadrat. Jeg har her ordnet prisrabatt slik at vi får en meny til omkring 50,- mot 82 som vanlig pris., I tillegg til at restauranten blir holdt av ene og alene til medlemmene fra klokken 21.00 til klokken 22.00/22.30. Det blir da altså mulighet for og varme seg litt igjen med god mat etter at vi har stått ved oljemuseet, fare for at det kan bli litt kjølig når timene går.

Dette gjelder da også dersom treffet blir på bråstein.

interresant?

Mvh Hylle.

Skrevet

Turen til McD går utenom møtet, og de som vil blir med. Om vi yngre viser initiativ til å gjøre noe annet enn å stå og glo på de samme bilene som sist, så er det ikke "å ta helt av". Er det rart det er ingen yngre på styret? Kommer med forslag, som går utenom det fastsatte møtet, og blir møtt med negativitet fra en "gamling", er det ikke rart folk drøyer å komme med innspill....

@hylle: Så bra! Flott å få det avklart ihvertfall!

Skrevet

Nå finnes det enda politi i vår bmwccn klubb, så råkjøring til mcdonalds kvadrat er ikke aktuelt. det samme gjelder å spinne rundinger utenfor på parkeringsplassen hos kvadrat, her står det også securitas vakter. Å gjøre det der gjør at vi ikke kan ha et slikt møte der igjen senere.

Skrevet
Turen til McD går utenom møtet, og de som vil blir med. Om vi yngre viser initiativ til å gjøre noe annet enn å stå og glo på de samme bilene som sist, så er det ikke "å ta helt av". Er det rart det er ingen yngre på styret? Kommer med forslag, som går utenom det fastsatte møtet, og blir møtt med negativitet fra en "gamling", er det ikke rart folk drøyer å komme med innspill....

Jeg regner med at du refererer til meg når du skriver "gamling", å det var absolutt ikke negativ t ment, bare at dette burde avklares med styret i BMWCCNR, noe somm Hylle var rask å grep fatt i, å fikk klarsignal til å ordne med både crusing og MCmad.

Meget bra av Hylle dette her, å jeg hiver meg helt sikkert med på en tur og litt mat jeg også.

Skrevet

Jeg regner med at du refererer til meg når du skriver "gamling", å det var absolutt ikke negativ t ment, bare at dette burde avklares med styret i BMWCCNR, noe somm Hylle var rask å grep fatt i, å fikk klarsignal til å ordne med både crusing og MCmad.

Meget bra av Hylle dette her, å jeg hiver meg helt sikkert med på en tur og litt mat jeg også.

Hmm, innlegget mitt ble litt kvassere enn ment ser jeg. Uansett, hva vi gjør etter et møte hadde ikke klubben hatt noe med. Men, men, HYLLEst da... :P

Skrevet
Bare husk å bestille maten din "plain" da tommy!?

Mener du at det er andre mennesker her i verden som også spiser "plain" på mc donalds? :D

Jepp, lige ikkje alt den derre "sydrå å grapset" de har oppå. Habbis å ost, holder i lange baner.

Skrevet

Hmm, innlegget mitt ble litt kvassere enn ment ser jeg. Uansett, hva vi gjør etter et møte hadde ikke klubben hatt noe med. Men, men, HYLLEst da... :P

Mer gøy å gjør ting sammen, enn at feks den yngre garde ska dra ut på ein parkeringsplass og spinna rundinger mens gamlingene ska hjem te kåner og sovende barn.

Må heller tenka sånn at me kan gjør ting sammen, nå har det jo vært vårtur og et møte hos dekk1 som ikkje va så veldig innbydende for og spinne rundinger, men alt komme. Nå blir det jo banekjøring, og eg ska undersøke muligheten for et "spinnetreff" ++

Dersom forholdene ligge te rette for det så vil nok gamlingene dra på litt di åg. Det e jo tross alt di som faktisk har biler å spinna rundinger med!!

Det e jo kje så populært og røyklegge oljemuseet og sokndal, må oppføra oss som folk når me opptrer såpass offentlig.

Spise bare plain eg åg forresten! :)

Skrevet

Jysla bra å se at d ikkje bare eg som lige maden min plain her i gåren! :D

Forresten syns eg d e ganske så koseligt at me unge kan bidra litt, og skapa litt blest, for d e vel ikkje alle eg kjenne som har hørt om BMWCCN, men la gå!

Eg som vaska bilen idag, eg må vel vaska an før 6 mai igjen då?!

Skrevet
Bare husk å bestille maten din "plain" da tommy!?

Mener du at det er andre mennesker her i verden som også spiser "plain" på mc donalds? :D

Jepp, lige ikkje alt den derre "sydrå å grapset" de har oppå. Habbis å ost, holder i lange baner.

HAHA konge, lige ikkje den grapsne osten heller eg, men brødet og kjøttet med masse ketchup på e jo fantastisk :D

Skrevet

Ja her viser det at vi kan la UNGDOMMEN ta litt initativ hva angår møtevirksomhet i klubben .Forslagane til nå virker gjennomtenkt . Jeg ser jo att dere virker voksne med tanke på profilering og omdømme . Og jeg syntes det er en god ide og få litt vommfyll etter å ha sparket litt i dekk . Cruising via gamleveien til Kvadrat kan bli en fin opplevelse . :D

Petter

BMWCCN Rogaland

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...