hylle Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 Registrerte meg netopp på BMWCCN, må eg venta på et brev ellerno før eg kan gå inn på forumet? Du kan registrere deg på www.bmwccnr.com for og bruke rogalandsforumet. skal du bruke hovedforumet på www.bmwccn.no trenger du ikke og være medlem. Ok, får et drittforum vis det er det "forum" greiene med alle de fargene osv. Hvilke fordeler har medlemmene da? Klistemerket og %er på div butikker eller? ja, det er litt rabatter rundt omkring. dekk1 forus, mekonomen åsen blandt annet. Blir nok endel banekjøring med det nye styret fremover, og for og være med på det treffet må man være medlem. Ingen grunn til og ikke melde seg inn iallefall. 400,- er ikke særlig mye uansett. Dessuten får du fahrfreude i posten 4 ganger i året.
leif harald Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 Nice, er jo ingen grunn til og ikke melde seg inn da vis det er banekjøring osv Det klistremerket som alle kjører rundt med da, får man det også i posten eller?
Tommy Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 Nice, er jo ingen grunn til og ikke melde seg inn da vis det er banekjøring osv Det klistremerket som alle kjører rundt med da, får man det også i posten eller? Rogalandsmerket får du på klubbtreff, mens BMWCCN merket får du i innmeldingspakken.
leif harald Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 Nice, er jo ingen grunn til og ikke melde seg inn da vis det er banekjøring osv Det klistremerket som alle kjører rundt med da, får man det også i posten eller? Rogalandsmerket får du på klubbtreff, mens BMWCCN merket får du i innmeldingspakken. ok Da håper jeg noen har med seg merker på treffet 6. mai
Søreng Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 Jeg stiller på både streetmeeten og videre til Mac Donald's etterpå! Fåreløpig bare meg i min bil, men kan være det blir 1 eller 2 til kanskje, med bmw.
axor Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 stille også på mcdonalds, meg og kanskje ett par til i bilen
pettmon Skrevet April 22, 2009 Forfatter Skrevet April 22, 2009 Jeg blir også med til macadonald etter på . Petter
A.Holzmann Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 Jeg åg dama (da mener jeg ikke bilen) blir også med på Mc Donalds etter treffet på Oljemuseet:)
Bjørn Hetland Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 tror nok jeg blir med til mcdonald jeg også, er nok alene i bilen sannsynligvis
Jay-O Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 Jeg blir med på alt - og kanskje jeg har med meg et par venner og biler... kanskje..
axor Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 er det mat på mcdonalds også fyker vi hjem etterpå da elleR ?
pettmon Skrevet April 23, 2009 Forfatter Skrevet April 23, 2009 for oss som skal på jobb dagen etter blir det jo seint nok . Petter BMWCCN Rogaland
axor Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 hehe skal på skole selv, men ja det er vel det når jeg tenker meg om
Gislius Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 Dere tar vel kanskje kun kontanter? mye skal dere ha for skiltplater til gamle skilt? Btw, im in on McD
leif harald Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 Skal på skole selv og skal kjøre 10 mil hjem + farje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå