Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Registrerte meg netopp på BMWCCN, må eg venta på et brev ellerno før eg kan gå inn på forumet?

Du kan registrere deg på www.bmwccnr.com for og bruke rogalandsforumet.

skal du bruke hovedforumet på www.bmwccn.no trenger du ikke og være medlem.

Ok, får et drittforum vis det er det "forum" greiene med alle de fargene osv.

Hvilke fordeler har medlemmene da? Klistemerket og %er på div butikker eller?

ja, det er litt rabatter rundt omkring. dekk1 forus, mekonomen åsen blandt annet.

Blir nok endel banekjøring med det nye styret fremover, og for og være med på det treffet må man være medlem.

Ingen grunn til og ikke melde seg inn iallefall. 400,- er ikke særlig mye uansett.

Dessuten får du fahrfreude i posten 4 ganger i året.

• Svar 190
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Nice, er jo ingen grunn til og ikke melde seg inn da vis det er banekjøring osv :) Det klistremerket som alle kjører rundt med da, får man det også i posten eller?

Rogalandsmerket får du på klubbtreff, mens BMWCCN merket får du i innmeldingspakken.

Skrevet
Nice, er jo ingen grunn til og ikke melde seg inn da vis det er banekjøring osv :) Det klistremerket som alle kjører rundt med da, får man det også i posten eller?

Rogalandsmerket får du på klubbtreff, mens BMWCCN merket får du i innmeldingspakken.

ok :) Da håper jeg noen har med seg merker på treffet 6. mai :)

Skrevet

Jeg stiller på både streetmeeten og videre til Mac Donald's etterpå! Fåreløpig bare meg i min bil, men kan være det blir 1 eller 2 til kanskje, med bmw.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...