Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 190
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hva er galt med "siteringen" min?

ser ikke noe galt med den :)

Bare siter du . koselig det .

dette var en bump ?

Petter

BMWCCN Rogaland

Skrevet

Ja nå er det bare å krysse fingrene , iom at jeg heller har lyst på streetmeet enn å sitte inne på bilmuseet . Varselet ser jo ganske bra ut. 8)

Petter

BMWCCN Rogaland

Skrevet

Varselet ser mer enn lovende ut. Og jeg synes ikke vi skal avlyse bare fordi det er varsel om litt yr. Både vi og bilene tåler det!

Avholdt jo Elegance'n i regnvær i fjor. Da må det for svingende gå ann å ha "Streetmeet" i verstefall litt yr vel?

Skrevet
Varselet ser mer enn lovende ut. Og jeg synes ikke vi skal avlyse bare fordi det er varsel om litt yr. Både vi og bilene tåler det!

Avholdt jo Elegance'n i regnvær i fjor. Da må det for svingende gå ann å ha "Streetmeet" i verstefall litt yr vel?

Helt enig med deg Søreng . men nå er det slik at ikke alle liker å stå ute i regnvær , så vi håper det ordner seg .

Petter

BMWCCN Rogaland

Skrevet

Fikk telefon fra sjefen i 13 tiden før idag, Mcdonalds kvadrat blir bygget ut, og de neste dagene skal det legges fliser og dette skal herde osv. Det blir da ikke mulighet og komme inn på mcdonalds denne kvelden.. Er litt usikker på om det er mulig og kjøpe mat igjennom drive thruen, men kan høre med han om dette.

beklager dette!! Fikk informasjon om at det kom til og være ferdig til onsdag. men det ble det da altså ikke.

Fikser nok et nytt MC.D treff senere i mai!!

mvh Hylle.

Skrevet

Hmm.. Det var jo synd.. Men kan jo framdeles ta ein cruiserunde til kvadrat for de som vil? Og om det går ann med drive-thru er jo det en mulighet for de som vil det?!

Skrevet

Hylle ! Kansje du kan fixe oss noe på mariero ?

Tenkte da på noe rabatter? Jeg regner med at du ikke er i Stavanger på Onsdag . Hva med kontakten med presse , er det i orden ? Værmelding for onsdag kveld er jo bra .

Petter

BMWCCN Rogaland

Skrevet

Jeg hører ikke til den restauranten på Mariero, Men det skal være åpent der.

Så da er det jo mulighet for og sitte inne og spise der.

Jeg ordner et nytt treff for oss med Bmw på Mc.d kvadrat litt ute i Mai måned, kan nok klare og få åpnet opp parkeringsplanene for bilder og oppstilling.

Da skal restauranten også være helt nybygd og fikset opp. jeg ble fortalt at den skulle være klar nå idag 4mai. Men den visst ikke feridig og er midt i en byggingsfase nå, og har bare åpent en gang iblandt visstnok.

Jeg flytter hjem på lørdag.

Hadde regnet med og komme hjem onsdag, nå er jo 740en klar også. Mulig jeg dukker opp.

Angående avisene så har jeg ikke fått noe svar fra både Aftenbladet eller Rogalandsavis, veldig rart. jeg sendte brevet som er vist frem på bmwccnr.

Mvh Hylle.

Skrevet
Jeg hører ikke til den restauranten på Mariero, Men det skal være åpent der.

Så da er det jo mulighet for og sitte inne og spise der.

Jeg ordner et nytt treff for oss med Bmw på Mc.d kvadrat litt ute i Mai måned, kan nok klare og få åpnet opp parkeringsplanene for bilder og oppstilling.

Da skal restauranten også være helt nybygd og fikset opp. jeg ble fortalt at den skulle være klar nå idag 4mai. Men den visst ikke feridig og er midt i en byggingsfase nå, og har bare åpent en gang iblandt visstnok.

Jeg flytter hjem på lørdag.

Hadde regnet med og komme hjem onsdag, nå er jo 740en klar også. Mulig jeg dukker opp.

Angående avisene så har jeg ikke fått noe svar fra både Aftenbladet eller Rogalandsavis, veldig rart. jeg sendte brevet som er vist frem på bmwccnr.

Mvh Hylle.

Jeg har sendt en ny forespørsel til Aftenbladet .

Og da til dere som ville spise på mcd Kvadrat. vi kan jo prøve oss på Mariero i stedet . Dte blir jo ikke så lang Cruising da men,men

Petter

BMWCCN Rogaland

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...