bmwcomeback Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Lurer på å selge m5 min til fordel for ny bil. Bilen var på naf test nylig med få/bagatell feil. veldig mye nytt på bilen av understell, bilstein/hr, supersprintanlegg skal visstnok være en spesiallaget chis som skal gi et sted mellom 350 og 365 hk, men dette gies ingen garanti for at den leverer, men den er rikelig sprek. bilen var nylakket for et år siden. grunnen til at det er byttet det meste under er at bilen har vert av veien, og ble kjøpt ut av en som jobbet på jæger sentrum i bergen og reparert. jeg kjenner han godt, og vet at det er skikkelig arbeid som er gjort. ingen reperasjoner på bærende konstruksjon som rammevanger osv. bilen fremstår som meget pen og velholdt. selges rimelig slik den står uten stereo. slik den står vil si at det er overflate rust på innsteget der som dørpakningen legger seg inntil som bør sandblåses og lakkes. stereo kan medfølge mot tillegg i pris på kr 25000. nypris 48000. Bilen har alt el utenom seter, stor computer, skinn, setevarme, nymonterte angeleyes lykter( originale medfølger) to sett 18" felger vinter med nye piggfrie 225/45/18 og sommer med 234/40-18 og 265/35-18 også nye. kan ta inbytte helst i 320 diesel eller 530 diesel,men andre biler er og av interesse fortrinnsvis touring. gjerne billigere biler.Kan og vurdere noe annet enn bmw så lenge det er skapelig og stasjonsvogn. kom gjerne med forslag, og delbetaling i båt/atv/mc inntil 50000 kan og være aktuelt. kan nåes på tl 48240493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Vanskelig å tro at man har lyst å selge når man lager en så kort annonse, og uten noen direkte link, noe som gjø ting tungvindt for enkelte. Men; http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... %202122720 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 hehe:) man har vel egentlig aldri lyst å selge en slik bil, men man kan ikke ha alt:) takk for hjelpen:) kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Nydelig bil.. Skal ha meg M5.. men klarer ikke selge 523'n helt enda.. får ha lykke til med salget.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 hmm.. hadde jeg ikke hatt 540'n hadde jeg ikke spekulert et sekund på å kjøpe denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet April 16, 2009 Forfatter Share Skrevet April 16, 2009 540 en e fin den:) bare kjøpe fordi vettu:) kan jo vurdere å ta den i bytte:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet April 19, 2009 Forfatter Share Skrevet April 19, 2009 bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ravdo Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 For en bil nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 540 en e fin den:) bare kjøpe fordi vettu:) kan jo vurdere å ta den i bytte:) hehe, det skulle jeg gjerne gjort. men har lagt for mye tid og penger i 540'n til at jeg kan kvitte meg med den nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Du skulle nesten ha kommet et par mnd tidligere med denne. før jeg kjøpte min 730 E32. Lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet April 19, 2009 Forfatter Share Skrevet April 19, 2009 Du skulle nesten ha kommet et par mnd tidligere med denne. før jeg kjøpte min 730 E32. Lykke til med salget. ja, var synd det,hehe. Men sånn er det vel ofte at en alltid finner noe en har mer lyst på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 da jeg er i gang med husbyggingsplaner, så skulle jeg dessverre kvittet meg med go bilen, og vil derfor vurdere inbytte. kom gjerne med forslag, men fortrinnsvis e46, e39 . ikke under 2 liter motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 ingen med touring??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hidlen Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 er denne solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg