traction Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Hei! Trenger sårt hjelp, skal begynne ombygging snarest. Skal bygge om en 520 M20 til 520 M50. Bilen med M50 er bra i motor og gir, men har skade på karroseri, derfor skal motoren over i den med orginalt M20 motor. Må jeg bytte hele ledningsnettet? Foreksempel til baklyktene og slikt eller er ikke ledningsnettet i flere deler? M50èn har aircondition, må jeg flytte over dette eller kan jeg bare bruke varmeregister og slikt som er i M20èn fra før. (air.con. fungerer ikke uansett) Er jo faktisk forskjell på clutch om du har aicondition eller ikke. Passer mellomaksel slik at jeg slipper å bytte? Hva kan jeg bruke og hva må flyttes over fra M50èn ventileren? 24 ventileren før den ble kræsja 12 ventileren som skal bygges om til 24 ventilert motor
traction Skrevet April 16, 2009 Forfatter Skrevet April 16, 2009 Har fått svar på spm på annet forum. Har forresten masse deler til E34, så hvis noen trenger skrik ut.
fuli89 Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Har fått svar på spm på annet forum. Har forresten masse deler til E34, så hvis noen trenger skrik ut. hvorfor gidder du å bytte til m50 ? Hvorfor ikke en 525 motor?
Iceybear Skrevet Mai 13, 2010 Skrevet Mai 13, 2010 dele info fra annet forum? fuli89... hva er det du snakker om? m50 fås i 2.5l....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå