Kvilt Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Tenkte jeg skulle legge ut en tråd om cab`n nå som sommeren nærmer seg med store skritt. Dette var gjort med bilen når jeg handlet: Angeleyes LED-baklykter M3-speil Senket 40-40, tror jeg 17" sommerfelger Dette er gjort av meg: *Bestilt nye 19" sommerfelger som nå er montert Dette skal gjøres: *Bestilt m-tech hele veien rundt. *Skal bestille nye tåkelys *Lyst på nytt senkesett. Ser litt på justerbart. FK Highsport? *Har også sett på skinninteriør til bilen. Synes en cabriolet må ha det Så er det bare å komme med kommentarer Noen bilder av hvordan den så ut 20/04/09: Noen bilder av den nå 14/05/09:
EirikL Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Alltid morsomt med cab Jeg må innrømme at hverken front- eller baklyktene falt i smak hos meg. Mye penere med rød/hvite baklykter på E36. Men det blir spennende å se hvordan den blir med oppgraderingene.
Kvilt Skrevet April 15, 2009 Forfatter Skrevet April 15, 2009 ja, cabriolet er gull verdt om sommeren var veldig skeptisk til baklyktene selv i starten. Men har begynnt å like dem mer og mer nå. Men det kan godt hende de blir skiftet ut. Når det gjelder frontlyktene så synes jeg disse er mye penere en de lyktene som er to-delte, med hovedlys og blinklys vær for seg.
Spiff Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 så ut som en fin bil, blir bra med m plast, men tror jeg hade bytta lyktene, så heller ikke ut som at bakpotta passa helt til bilen
Kvilt Skrevet April 16, 2009 Forfatter Skrevet April 16, 2009 baklyktene blir kansje byttet ut. Men frontlyktene blir fortsatt på. Synes eksosen er pen jeg. Fikk pusset ned den i dag, slik at den ble blank igjen:) Men den skulle vært kortet inn litt, for den stikker litt for langt ut.
Cise Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 ser bra ut.. ville ha byttet baklyktene med evt noen smoked baklykter.. ser veldig bra ut på svart bil.. kjøp deg en diffusor å sett på så blir ikke potta så lang lengre..
Kvilt Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Skrevet Mai 14, 2009 da var felgene på plass venter på stylinga nå..
Kvilt Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Skrevet Mai 15, 2009 slenger ut noen flere bilder av bilen. denne gangen i dagslys Hva synes folket om felgene da?
bmwkizn Skrevet Mai 15, 2009 Skrevet Mai 15, 2009 Pen bil godt å se at ikke ABSOLUTT ALLE sverger på samma lykter,felger og styling.. litt serpreg er bare fint stå på
Turok Skrevet Mai 16, 2009 Skrevet Mai 16, 2009 Pen bil godt å se at ikke ABSOLUTT ALLEsverger på samma lykter,felger og styling.. litt serpreg er bare fint stå på sier meg enig med han her! pen bil stå på videre
Kvilt Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Skrevet Mai 16, 2009 Tatt for det Tror bilen vil bli mye penere med m-tech rundt om. får den litt nærmere bakken og da
Turok Skrevet Mai 16, 2009 Skrevet Mai 16, 2009 Tatt for det Tror bilen vil bli mye penere med m-tech rundt om. får den litt nærmere bakken og da m-tech rundt høres ut som en god ide men tror nok hvis du skal slippe den nermere ned mot bakken så må du valse den litt eller en del ettersom hvormye mer ned du skal ha den ps syns de felgene var skamrå naboen har make på sin E90 ser ufatelig mye penere ut i virkligheten
Kvilt Skrevet Mai 17, 2009 Forfatter Skrevet Mai 17, 2009 Takk for det sånn som der er nå kan jeg ikke ha noen personer i baksete. da tar kanten på felgen opp i hjulbuen =/ så må nok valse ja. Er også på utkikk etter justerbart slik at jeg kan slippe ned fronten litt mer, og litt opp med bakenden. Ja, felgene gjør seg mye bedre i virkligheten
Kvilt Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Skrevet Juni 5, 2009 Da har senkesettet kommet ska monteres i morgen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå