bebet0 Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 FIKK TAK I EN SKADA E46 ¨BESTÆMT MÆ FOR Å "JASS" DEN OPP LITT:p LAKKERT INTERIØRLISTEN HVIT ETTER ETT ÅRS TID CA SÅ VILLA Æ PRØV NÅ NYTT. SYNS EGENTLIG D BLE LITT FOR MY. DESSUTEN VA D BLITT LITT SKADA ETTER VINTERN SPESIELT PÅ SIDESKJØRTAN OG FANGERAN. VILLA EGENTLIG BARE FÅ DEN LITT MER "ORDENTLIG"
h4ns3n Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Så mye bedre ut i svart, bra du får bestemt deg da;) Når blir neste lakkering? hehe:D
vetu03 Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Pen bil, syntes den var pen begge gangene jeg.. Men svart er jo sikkert som banken da.!!!
Bmw e39 Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Meget pen begge gangene.. Men likte ikke den dtm bakpotta di.. synes ikke den hører hjemme på bmw.. Men det er nå min mening:P
Brættis Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Kjempebra. Er ikke pågangsviljen det står på skjønner jeg. Sikkert morro å ha såpass spesiell bil som når den var hvit og blå, men den appelerer sikker til flere f.eks ved salg når den er sort. Jeg synes begge er flotte på vær sin måte. Er det du som lakkerer? Ser ut som flott arbeid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå