Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

mottok i dag en pakke fra koed med mye vårstæsj, deriblant clubsportsplittere til e46 touringen.

Men, jeg er ikke så imponert over passformen, det gliper jo bådeher og der. Men nå er jo fangeren ganske tøyelig, så spørsmålet er hvordan skal jeg montere dette uten at det blir gliper? Skal de trykkes helt opp i fangeren eller? er litt grønn her.

Og så, bør jeg lakkere de i samme farge som bilen, lakkere de blank sort(bilen har shadow lister) eller la de være matt sorte slik som de kom?

Noen bilder av andres biler med splittere hadde vært bra hjelp!

hilsen bergenser i vårstemning.

Skrevet

Jeg kjøpte de samme som du referer til her, gjorde det enkelt og festet dem til fangeren før lakkering :P

slenger med et bilde..

0ufjlax8lskpk0qqc3y5.jpg

8ubysx3ft8clgvlh79n6.jpg

Skrevet
De originale er en hel del bedre (og dyrere) :)

Vi har jo de og.

hehe er de bedre passform på da?

Var jo ikke meningen splittersene skulle bli hovedattraksjonen i pakken så derfor ble det ikke brukt så store summer på dem 8)

Ble bra det der richie, men er litt usikker på om jeg vil lakkere mine. synes de blir for prangende da! Tror jeg går for blank eller matt svart.

Det ble ingen gliper på dine? hvor skrudde du de fast?

Skrevet

Originalt clubsport er ikke lakkert nei, men du har touring?

Clubsport kom jo bare som coupe, så det betyr vel strengt talt ingenting om de blir lakkert? Det er min mening da, men jeg synes det er penere å lakkere dem..

Jeg poppet sidene og skrudde fast under. Og det ble lagt en stripe med sica i skjøten mellom fangeren og splittersene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...