tomboy Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Sjelden pen E30 M3 vurderes solgt pga familieforøkelse. Bilen er en orginal 1990 modell, Brilliant rød med sort skinn, kjørt snart 190.000 km. Dette er siste årsmodellen med 215 hk. Den er tatt inn fra England i 2003, da ble den plukket helt ren og lakkert opp. Den ble også antirust-behandlet og er ikke vinterkjørt siden. Sjeldent pen utgave med mye dokumentasjon. Servicehefte og kvitteringer fra mange år tilbake følger med i en perm. Mange viktige deler er byttet som f.eksempel registerkjede, bremser, dempere, clutch, eksos, kamdrev, kjede på oljepumpe, hardykobling osv. Den har nyoppussede BBS RC090 i 8”*17” foran og 9”*17” bak med høyglanspolert bane og senter lakkert i Nogaro silber, slik som Sport Evolution hadde. Både felger og dekk er kun kjørt 300 mil. Orginale 15” krysseiker felger følger med fra da bilen var ny. Den er i tillegg utstyrt med bl.annet el.takluke, velour matter, orginal BMW cd-spiller, innvendig speil med kartleser lamper, orginal nedfelt solgardin i hattehylla. Den har ettermontert EVO-leppe og Sport EVO luftinntak foran, Sport Evo ratt, girkule med lys og handbremsehandtak i moccaskinn, H&R senkesett og Cobra fjernstyrt sentrallås med alarm og startsperre. Flere bilder her: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17073482 Ring eller send e-post for mere info. Tlf: 40220462 E-post: bmwm3@online.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Dette er siste årsmodellen med 215 hk. evo 2? interiørbilder? ellers var det en veldig digg pris du hadde tenkt deg for den.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomboy Skrevet April 16, 2009 Forfatter Share Skrevet April 16, 2009 Det er ikke en Evo 2, de ble levert i begrenset opplag i 1988. Dette er en 1990 modell med 215 hk standard, de tidligere standard modellene hadde 195 hk. Jeg rakk desverre ikke å ta interiørbilder i kveld pga det begynte å bli mørkt. Men det kommer i løpet av helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 intr i en annen e30m3 og kr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Veldig flott bil... Kunne gjerne tenkt meg ein sånn ein, men kapitalen strekker ikkje til.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Denne har jeg sett og den er MEGET fin. ikke noe og si på prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomboy Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 Innbytte i annen E30 M3 er desverre ikke av interesse, da denne M3'en er 100% sånn som jeg vil ha den. Grunnen til at jeg vurderer å selge denne er at jeg tok en Z3 2.8 coupe i innbytte i vinter. Og det er ikke rom for 2 garasjebiler akkuret nå. Så jeg prøver å selge begge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Forslag: Selg Z3`n! Uansett, ser ut som en nveldig flott E30 M3 til en ok pris. Lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomboy Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 Takk for det! Begge er annonsert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 selg z3'en først iværtfall, m3'en er hellig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Nydelig bil en av drømme bilene mine Lykke til med salget!og håper neste eier behandler den godt og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomboy Skrevet April 18, 2009 Forfatter Share Skrevet April 18, 2009 Nå er annonsen oppdatert med interiørbilder + noen til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Har du bilen til vinter`n, så kjøper jeg den av deg.. F..n at slike biler ikke selges da jeg er på jakt..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrStåle Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Prisen diskuterbar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomboy Skrevet April 18, 2009 Forfatter Share Skrevet April 18, 2009 Jeg føler at prisen er rett for dette eksemplaret, også interessen siden jeg la den ut forrige kveld tyder på det. Men selvfølgelig alle seriøse bud vil bli vurdert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg