SanMiguel Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Noen her som har erfaringer med effektanlegg på 3liter m3 her? skal anskaffe meg det nå, og ser ut til at jeg kjøper det i usa. Hvis jeg ikke finner noe billig her over. Det jeg lurer mest på er lyd og hva som er råest til akkurat denna motoren. Vurderer eisenman og supersprint. Men finnes sikkert flere? Lurer på om jeg skal kjøre uten kat og med racepotte som gir litt ekstra lyd. Anyone? Peder
Olelink Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Kjøpte meg nettopp scorpion på GT'n fra koed. Kosta jo bare 4'500. Er kjempe fornøyd med den jeg i allefall, ser bra ut og har en fin lyd
SanMiguel Skrevet April 16, 2009 Forfatter Skrevet April 16, 2009 Kjøpte meg nettopp scorpion på GT'n fra koed. Kosta jo bare 4'500.Er kjempe fornøyd med den jeg i allefall, ser bra ut og har en fin lyd åjasså! du har satt på og hørt lyden? er det bakpotta dette er snakk om da? scorpion er nok et alternativ
Tom K Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 søk på youtube, ligger mengder av lydklipp med div eksos der
SanMiguel Skrevet April 16, 2009 Forfatter Skrevet April 16, 2009 søk på youtube, ligger mengder av lydklipp med div eksos der Jepp har sett litt, men vil høre her hva dere har gjort av mods på eksos. Er jo så mange varianter å velge blant i de forskjellige merkene også.
Olelink Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Kjøpte meg nettopp scorpion på GT'n fra koed. Kosta jo bare 4'500.Er kjempe fornøyd med den jeg i allefall, ser bra ut og har en fin lyd åjasså! du har satt på og hørt lyden? er det bakpotta dette er snakk om da? scorpion er nok et alternativ Har fått kjørt noen mil med scorpion potta allerede jeg vettu Blandt annet tur/retur trondheim på treff, 10mil hver vei med langkjøring. Så mener jeg har fått prøvd den såpass at jeg kan gå go for den ja btw, ja, bare bakpotte ja, resten er stock M3.
SanMiguel Skrevet April 17, 2009 Forfatter Skrevet April 17, 2009 Kjøpte meg nettopp scorpion på GT'n fra koed. Kosta jo bare 4'500.Er kjempe fornøyd med den jeg i allefall, ser bra ut og har en fin lyd åjasså! du har satt på og hørt lyden? er det bakpotta dette er snakk om da? scorpion er nok et alternativ Har fått kjørt noen mil med scorpion potta allerede jeg vettu Blandt annet tur/retur trondheim på treff, 10mil hver vei med langkjøring. Så mener jeg har fått prøvd den såpass at jeg kan gå go for den ja btw, ja, bare bakpotte ja, resten er stock M3. Okay, høres jo veldig bra ut. Blir kanskje ganske rå lyd hvis jeg bytter til scorpion hele veien..? Skal skifte alt fra og med grenrøret
Olav Otterlei Skrevet April 17, 2009 Skrevet April 17, 2009 Supersprint er vel noen av de desidert råeste innen lyd og ikke minst effekt, man betaler 20-30% mer gjennomsnittlig, men pengene er godt investert hvis jeg kan kalle det det.. Har vært noen ville rykter om at GS skal importere og selge supersprint, noe som jeg håper i fremtiden, men mere vet jeg ikke.
SanMiguel Skrevet April 17, 2009 Forfatter Skrevet April 17, 2009 Supersprint er vel noen av de desidert råeste innen lyd og ikke minst effekt, man betaler 20-30% mer gjennomsnittlig, men pengene er godt investert hvis jeg kan kalle det det..Har vært noen ville rykter om at GS skal importere og selge supersprint, noe som jeg håper i fremtiden, men mere vet jeg ikke. Store sjanser for at jeg bestiller meg supersprint. Men blir det rå lyd på 3l m3n og? håper isåfall det=) koster jo litt så
Olelink Skrevet April 17, 2009 Skrevet April 17, 2009 Skal du ha det beste (i mine øyne) så gå for eisenmann. Dyrere men om man har budsjettet til det så er det liten tvil. Edit: Men jeg ville som nevnt over her gått på youtube å sett litt på forskjellige merker, for alle har forskjellige individuelle krav hva anngår lyd, utseende, pris osv. Mye å velg mellom, Remus, Supersprint, Eisenmann, Scorpion, Borla, Simons, AC Schnitzer, Schmiedmann (er vel ett lisensprodukt), Meisterschaft OSV
SanMiguel Skrevet April 17, 2009 Forfatter Skrevet April 17, 2009 Skal du ha det beste (i mine øyne) så gå for eisenmann. Dyrere men om man har budsjettet til det så er det liten tvil. Du ville heller gått for eisenmann istedenfor supersprint?
Olelink Skrevet April 17, 2009 Skrevet April 17, 2009 Skal du ha det beste (i mine øyne) så gå for eisenmann. Dyrere men om man har budsjettet til det så er det liten tvil. Du ville heller gått for eisenmann istedenfor supersprint? Om jeg hadde hatt ett større "budsjett" da jeg kjøpte scorpion potta hadde jeg kjøpt eisenmann ja. Men det er jo min personlige mening Schmiedmann forhandler eisenmann.
SanMiguel Skrevet April 17, 2009 Forfatter Skrevet April 17, 2009 Jeg skjønner. Er liksom ikke mange som har prøvd både det ene og det andre. Men du får vel hva du betaler for kanskje =) Skal du ha det beste (i mine øyne) så gå for eisenmann. Dyrere men om man har budsjettet til det så er det liten tvil. Du ville heller gått for eisenmann istedenfor supersprint? Om jeg hadde hatt ett større "budsjett" da jeg kjøpte scorpion potta hadde jeg kjøpt eisenmann ja. Men det er jo min personlige mening Schmiedmann forhandler eisenmann.
patricko Skrevet April 17, 2009 Skrevet April 17, 2009 Ferrita eksosen er jo kjent for kvalitet og grom lyd
Kentan-racing.com Skrevet April 17, 2009 Skrevet April 17, 2009 scorpion.. hadde den på m3 3litern min i sommer.. og vi skal bruke den opp igjen på turbo motoren også.. var pen lyd av den.. og ser bra ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå