freuser Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Velur interiør uteom dørtrekk Hovedlykt med blink i ett sort angel eyes. Grill Sidelister hele Original frontfanger, stygg i lakken og litt flasset Bilder kommer BUD ØNSKES ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerchris Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Interessert i lyktene dine ,men trenger bilder først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth84 Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Etterlyser bilde og pris på lyktene jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torra tuning Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 pris på lykter? bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freuser Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 Skal ta bilder av lyktene å legge ut i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E36 coupe Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 bilde å pris på frontfanger? Å Grill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freuser Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 Her er bilder av noe jeg selger. Interiøret står enda i bilen å er fyldt med deler. Men interiøret ser bra ut, tok bilde av førerstolen. Her er lyktene : Her er førerstolen : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerchris Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Hvordan er passformen på lyktene? Hvor mye hadde du tenkt deg for dem?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freuser Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 Bildene lurer litt.. Linsa og glasset er ikke hvit prikket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freuser Skrevet April 25, 2009 Forfatter Share Skrevet April 25, 2009 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerchris Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Hvordan er passformen på lyktene?Hvor mye hadde du tenkt deg for dem?? Er vel bedre å svare på spørsmål ang det du selger enn å bumpe?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freuser Skrevet April 25, 2009 Forfatter Share Skrevet April 25, 2009 Passformen er jeg ikke sikker på. så ikke noe galt jeg i alle fall Tenkte jeg skulle ha 1000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freuser Skrevet April 25, 2009 Forfatter Share Skrevet April 25, 2009 Fant ut at en justerings skru var borte på den ene lykta, var ikke plages selv med det men det er jo en feil Selger lyktene for 700kr/bud ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå