uvex Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Skal levere en M5 fanger til lakkering i morgen, skulle til å skjære ut hull til lyktespylere nå, men så sier folk at jeg må ta av fanger for å få løsnet de ?? Det har jeg ikke tid til før den skal på lakk så jeg lurte på om noen hadde ca mål på hvor stort hull disse trenger for å passe ned i fanger eventuelt bilde ?? slik jeg kan få skjært ut dette før de lakker den! E39 98 MOD
E36Cab1 Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Hjelper sikkert noen viss du nevner hvilket karosseri det er snakk om....
Bmw_325i_ Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Hjelper sikkert noen viss du nevner hvilket karosseri det er snakk om.... det står e39 98 mod
Ralph Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Hjelper sikkert noen viss du nevner hvilket karosseri det er snakk om.... det står e39 98 mod Det skrev han etter at E36Cab1 spurte. Vet ikke måla men ta av orginal fangern forran på en e39 er jo gjort på 10 min. Er clips bak listene og skrudd på hver side ved hjulbuene bak innerskjermen. Er mulig det også er noe rett under ved "grillen" på fangern, husker ikke helt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå