Gjest Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Nå har kopifangeren blitt enda bedre! Produsert etter nøyaktig samme mål som den originale fangeren. Grill av ABS plast er inkludert, det samme gjelder avtagbare plastlister på fangeren. Nå kjører vi denne fangeren til kun: 1990,- Vi har også kampanje på tåkelys til kun 590,- pr. par! Braketter og pærer inkludert! Norges billigste! Vi har også GT-Splitter og mye annet snadder til E36! sjekk ut www.st-import.no eller ta kontakt på st-import@live.no Mvh Stig daglig leder ST-Import.no http://i82.photobucket.com/albums/j252/bmw520/Fanger004.jpg
Gjest Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Leppa er fast i fangeren, men venter på maskeringtape som jeg skal sende med fangeren som passer nøyaktig til leppa slik at dere har muligheten til å beholde den svart.
Spiritus Sancti Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Jeg kjøpte en sånn som denne for ei stund siden. Bare maskerte leppa og lakkert fangeren.. 100% fornøyd:D
Gjest Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Det er faktisk mindre pes med denne fangeren, for den løse lippa til den andre fangeren som er 700,- dyrere må skrues fast osv. Dette kommer til å bli bestselgeren fremover!
Gjest Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 E34 deler er mye mindre tilgang på for min del, men det skal komme et greit utvalg der også på sikt.
Gjest Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Weekend-kupp:) Tilbudet gjelder så langt lageret rekker!
Rabies Skrevet Juni 24, 2009 Skrevet Juni 24, 2009 Vet du hva? Jeg liker deg ikke akkurat nå Har du mange av disse på lager? Kjenner jeg er interresert men må prøve å overtale sjefen (kjærringa) hvis jeg skal bruke mer penger på ting jeg ikke trenger denne måneden...
Kobar Skrevet Juni 25, 2009 Skrevet Juni 25, 2009 m3 skjørter til coupè med klips-mekanisme, pris ligger det på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå