bmw25 Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Holder på å skifte abs sensor fremme på min e36. Men dritten sitter så %&&!%! Har prøvd å pulverisere den, men vet ikke hvor langt inn jeg tør å borre. Noen som har noen tips her? Har prøvd å søke, men finner ikke noen spesielle råd utenom å pulverisere den.
E36Cab1 Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Bruker som regel et passende flatt skrujern+liten hammer for å få de ut ved sånne tilfeller,prøver å unngå å borre for å minimere skade-risikoen. Plukk-arbeid,men det går.
bmw25 Skrevet April 18, 2009 Forfatter Skrevet April 18, 2009 Går det greit å fortsette med det langt inn? Er litt skeptisk når en kommer inn til de "skinnene" i enden på sensoren.
bmw25 Skrevet April 19, 2009 Forfatter Skrevet April 19, 2009 Er det mulig å komme til "bakfra" på sensoren ved å ta av bremsene eller noe? Får den rett og slett ikke ut. Har pulverisert mesteparten av den, men er forsatt litt igjen helt inne som sitte bom fast, og vet ikke om jeg tør å fortsette helt inn.
bmw25 Skrevet April 19, 2009 Forfatter Skrevet April 19, 2009 Her er bilde av den: Har fjernet rundt 2cm. Men den innerste delen sitter som f**n.
E36Cab1 Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Kansje viss du løsner på skjoldet og får vridd det litt.. Sensoren er jo boss uansett,så er kun giverkransen du bør passe på. Bruk skrujern&hammer og deformer ytre ringen/hylsa,så går det nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå