Yeah_dude Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Skal sette på sommerdekk nå på min nye e39, og vet de er balanserte men ikke hvilket hjul som skal hvor... hvordan kan jeg finne ut av dette? Var ikke noe merking som jeg kunne se
hillmar Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Det kommer litt ann på hvordan dekk du har. Har du rettningsbestemte dekk så skal det stå en pil på dekksiden som viser rullerettningen og da skjønner du hvilken side de skal på. Har du dekk/felger der 2 er breiere enn de 2 andre skal de breieste bak. Bortsett fra dette er det likegyldig hvor du setter de...
Yeah_dude Skrevet April 19, 2009 Forfatter Skrevet April 19, 2009 Så ingen piler, og dekkene ser like brede ut alle sammen...
Yeah_dude Skrevet April 19, 2009 Forfatter Skrevet April 19, 2009 Da gjør jeg det... så får jeg se om jeg merker noen forskjell Det jeg sliter med nå er å få av det lille dekselet over skruene...haha Bilde: Nederst på den ringen så ser jeg et lite "hakk" til å sette inn et skrujern, og kan få dekselet litt opp der, men virker som det sitter fast rundt. Ville ikke bare røske av med kraft før jeg har hørt med folk som har peiling
Bimmer327tic Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Det er bare og røske av. Den typen deksel bruker og være litt vanskelige og få av. Sikkert derfor de tåler en del Ihvertfall det jeg gjør på jobben når det kommer inn felger av den typen, og jeg har ennå ikke ødelagt en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå