Platepratar Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Har understell til 325 92 modell coupe. Nesten komplett, mangler dempere og fjærer og den ene nedre todelte bærearmen bak og bærebruer foran og stabstag foran. Bremsene foran er utstyrt med ferodo DS performance klosse, disse er ikke mye brukt. Bak er skivene noe rusta siden de er lagret en stund. Har også hovedbremsesylinder til 325. Diffen er ikke med sperre, var ingen ulyd i den. Bærearmene bak har helt nye foringer. Servotannstanga er litt grisete av olje på bildet, men den er tett, olje på den kommer fra en utett slange på servooljetanken. Selger dette samlet eller i deler. Til e-36 M3 3.0. Har den fremste delen av mellomakselen, lageret er i tipp topp stand.200.- SOLGT! Har også helt ny hardyskive. 200.- SOLGT! Til e-30. Har 2 nye håndbrekkvaiere til trommelbrems. 200.-
Platepratar Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 Tannstanga til E30, for servo? Lekker den? Servotannstanga er tett, den er til e-36. Men skal vel passe mer eller mindre rett på e30.
gabstern Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 Kan du sende meg tlf nr ditt på PM så ringer jeg deg. Lurer på den mellomakselen.... Mvh Geir
gabstern Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 Jeg vill kjøpe mellomakslingen og hardykoblingen!!
Platepratar Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Skrevet Mai 6, 2009 Har også helt ny hardyskive. 200.-Solgt? Den ser ut til å være solgt ja.
klodrik123 Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 hvor mye for venstre e36 325 bak kalipper med klave? trenger ikke klossene hva er dimensjonene på frem bremse skivene? ved tanke på kjøp av bare frem kalliptere... får ikke brukt skivene på bilen de evt, skall på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå