ProjectE39 Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Hei! Noen som har peiling på om facelift baklyktene er bolt on på pre-face? Lyktene ser jo veldig like ut i utforming, bare at facelift har disse horisontale "stripene"...
Magnus F Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Men man må ha en "boks" i tilegg for å ikke få flimring på de nye lyktene og feilmelding i computern mener jeg.
JoeNasty Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Det har ikke jeg og der flimrer det ikke og ingen feilmelding
Magnus F Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Ok husker bare at fattern fikk det på sin, men da ble det montert en "styring boks" som gjorde at det ble borte. Jeg har ikke byttet til facelift bak på min enda, finner det vel ut da.
ProjectE39 Skrevet April 19, 2009 Forfatter Skrevet April 19, 2009 Dette har sikkert noe med årsmodell å gjøre, mener det gikk et skille rundt sept. 98 på E39'ene og at det etter da kom ny lysmodul...
JoeNasty Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Kan stemme det.Mye elektrisk som ble gjort om i den perioden.Min er nov 97 så kan jo være derfor jegslipper
ProjectE39 Skrevet April 19, 2009 Forfatter Skrevet April 19, 2009 Det kan hende. Skal høre med GS jeg, de vet nok det der.. Må sjekke om de har facelift baklykter også, har sett facelift look, men det er jo ingen forskjell bortsett fra at det er crystal blinklys og ryggelys...
Klinz Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 låner tråden litt. Fekk nett faclift baklykten til min e39 touring. Kor ligger denne lys modulen da? Fekk med denne modulen i sette, men den må vel kodes og da eller?? Edit: Va ute og prøvde no og fekk feilmelding på lys bak, og svak flimring. Må den styreenhetn kodes hos BMW? Og kor er den plassert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå