Magnus F Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Lurer på hva man ca. betaler for en oljeservice på et verksted? Jeg har ikke noe problem med å bytte olje selv, men tenker på at det er jo også positivt å ha stempel i boka. Men er begrenset hvor mye jeg er villig til å betale for det "stempelet"
gjeewaytee Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 anbefaler deg å kontakte stroker her på bimmers.no og skaff deg den beste olja til en mye rimeligere pris enn vanlig verkstedsolje. den heter royal purple oil og blir bland annet brukt av chip foose og til biler som kjører nascar. den kom ut bedre i test enn castrol sin. kjøp via stroker og ta den med på et verksted. de skifter til den olja og du får stempel i boka har samme motor som deg og er storfornøyd EDIT: det var nok ikke et direkte svar på spørsmålet ditt men anyway....
Magnus F Skrevet April 19, 2009 Forfatter Skrevet April 19, 2009 Ja det er jo også en mulighet Du har en litt spreker versjon av motoren bare, den som kom med facliften 10hk mer enn i den jeg har hvor mye olje rommer disse motorene a?
broderaron Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 6,5 liter. har en oljeservice på gang snart jeg også-)
gjeewaytee Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 genial motor ja. har en powerboks montert og det er natt og dag, men anyway så husker jeg ikke eksakt liter. underkant av 7 mener jeg. betalte 1150 ca for 12 liter royal purple oil.... og den er faktisk lilla på farge. er nok en amerikansk gimmic men litt stilig allikevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå