AlXz Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Har 3stk bakstillinger liggende nå som tar for mye plass Så alle selges. Hele eller i deler 2stk med trommel bremser bak (kommer fra en 316 og en 318) 1stk med skivebremser bak (satt på en 316, er vel likt på 320 osv..) (SOLGT) Alle tre har ABS følere. Kan selges komplette eller i deler. Dette er med i alle: - Nav/spindler - Diff m/ drivaksler - Bremser - Bærebruer - Stag Ta kontakt på pm for mer info / bilder. Delene befinner seg i Spydeberg i Østfold. NB! Sender ikke store/tunge deler. Eks. komplett bakstilling, diff.. Små deler kan sendes. EDIT: Forresten mulig jeg kan sende diff dersom jeg skrur av baklokket og sender det for seg. Litt usikker på vekta, men hørt det skal gå!
AlXz Skrevet April 22, 2009 Forfatter Skrevet April 22, 2009 BUMP! Ingen som trenger en komplett bakstilling, eller noe deler løst?? Diff? nav/spindler? ABS sensorer? osv..
M3 Yngve Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Hva skal du ha for kun nava på den med skive brems??
AlXz Skrevet April 25, 2009 Forfatter Skrevet April 25, 2009 Hva skal du ha for kun nava på den med skive brems?? Tar det på pm
AlXz Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Skrevet Mai 8, 2009 BUMP! Komplett bakstilling med trommelbremser. 2000kr med diff og alt!!!
Kobar Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 jeg trenger to stk drivakslinger.. skal være på en 318is, da passer vell alt fra 316. t.o.m 320. tar di to som er i best stand;)
AlXz Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Skrevet Mai 8, 2009 jeg trenger to stk drivakslinger.. skal være på en 318is, da passer vell alt fra 316. t.o.m 320. tar di to som er i best stand;) Send meg et bud på pm da Så får vi se.. Tror jeg sliter litt med å få skrudd de løs, da jeg har begrenset med verktøy. Er vel ikke bare bare å få låst diffen nå heller, når den er av bilen??
AlXz Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Skrevet Mai 13, 2009 Bilder av bakstillina med skivebremser: Nå ligger den ene bakstillinga i biter! Har skrudd løs følgende: - Diff - "Ramme" - Øvre bærebruer - Nedre bærebruer - Spindler/nav med stikkakslinger Det meste kan sendes dersom det går fint å pakk inn, og holder seg innenfor postens grenser. (Mot postens takster seff) Ramme til bakstilling Diff Bærebruer øvre Bærebruer nedre Spindel, nav, drivaksel, trommel v.s. bak Spindel, nav, drivaksel, trommel h.s. bak Har fortsatt to komplette bakstillinger i tillegg. En med skivebremser og en med trommelbremser. Kan selges i deler disse også. Alt selges pga plassmangel. Innenfor greie avstander kan jeg være behjelpelig med transport
AlXz Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Skrevet Mai 28, 2009 Bakstilling med skivebremser solgt, uten diff. Så har igjen 2stk bakstillinger med trommelbremser. En i deler, og en komplett. + En diff til løs.
AlXz Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Skrevet Juni 2, 2009 Bakstilling med skivebremser solgt, uten diff. Så har igjen 2stk bakstillinger med trommelbremser. En i deler, og en komplett. + En diff til løs. Så kommer det inn enda en bakstilling i slutten av uka..
AlXz Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Skrevet Juni 3, 2009 INGEN?? 1500KR FOR EN KOMPLETT BAKSTILLING. PGA OPPRYDDING. FÅR INN MER DELER HER IMORRA, MEN DET HAR JEG LANGT I FRA PLASS TIL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå