Bmw e39 Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Var å henta ut nye skilt i dag, da jeg har vært i militæret å de gamle skiltene har blitt makulert. De gamle skiltene var av den nye typen med norsk flagg på. Men nå har de kommet med enda en ny type, som ser akkurat likens ut men er en slags plast ramme rundt skiltet. Så de passer ikke i den gamle holderen. Noen som vet om det finnes en ny type holder, eller er det meninga man bare skal skru den rett i bilen slik som man gjorde før i gode gamle dager?
Terje320d Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Hei.. Det finnes ny type holder for skiltene ja.. De nye e jo en del lengere enn de gamle.. Til sammenligning er de gamle skiltene som først kom med norsk flagg av aluminium. Mens de nye er av ren plast.. Og er vel ca 4 cm lengere og litt høyere. Beste er vel å ringe noen som selger skiltholdere og høre.. *Kan være lurt å ta mål av skiltene dine først...*
Bmw e39 Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 Okei.. Fans drit, kan de ikke bare holde seg til en ting:P
Tommy Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Jeg har også fått de nye plastskiltene, å de er akkurat samme størrelse som de gamle alu skiltene med flagg, men som sagt de er tykkere. Jeg tok dremelen, å slipte av 2-3 mm rundt kanten på baksiden, så passet de inn i skiltholderene.
Tor e46 Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Stikk innom din nermeste BMW forhandler så regner jeg med du får deg et par nye holdere uten at du skulle trenge å betale noe for det..! Mvh Torstein.
Howrd Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 jeg pusset også ned kanten, så passet de som hånd i hanske
Kristian H. Foss Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Hvordan blir det da med ny skiltplate mellom listene på fangeren? vil det blir for langt skilt?
Gunnar Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Det går, de har fortsatt samme dimensjoner. Venter fortsatt på nye bimmers-holdere som tar de tre siste generasjonene skilter. Var egentlig lovet de i mars...
Bmw e39 Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 Stikk innom din nermeste BMW forhandler så regner jeg med du får deg et par nye holdere uten at du skulle trenge å betale noe for det..! Mvh Torstein. Hehe.. ja, nærmeste blir 30 mil unna:P
Bmw e39 Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 Finner sikkert på noe lurt.. Men tror jeg bare tar en midlertidig løsning til jeg får tak i skikkelig holder:)
Kristian H. Foss Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Venter spent på nye plater selv jeg... Løper på satans, sorry, statens vegvesen og kjøper nye skilter så fort jeg får skiltplatene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå