Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var å henta ut nye skilt i dag, da jeg har vært i militæret å de gamle skiltene har blitt makulert. De gamle skiltene var av den nye typen med norsk flagg på. Men nå har de kommet med enda en ny type, som ser akkurat likens ut men er en slags plast ramme rundt skiltet. Så de passer ikke i den gamle holderen. Noen som vet om det finnes en ny type holder, eller er det meninga man bare skal skru den rett i bilen slik som man gjorde før i gode gamle dager?

Skrevet

Hei.. Det finnes ny type holder for skiltene ja.. De nye e jo en del lengere enn de gamle.. Til sammenligning er de gamle skiltene som først kom med norsk flagg av aluminium. Mens de nye er av ren plast.. Og er vel ca 4 cm lengere og litt høyere. Beste er vel å ringe noen som selger skiltholdere og høre.. *Kan være lurt å ta mål av skiltene dine først...*

Skrevet

Jeg har også fått de nye plastskiltene, å de er akkurat samme størrelse som de gamle alu skiltene med flagg, men som sagt de er tykkere. Jeg tok dremelen, å slipte av 2-3 mm rundt kanten på baksiden, så passet de inn i skiltholderene.

Skrevet

Stikk innom din nermeste BMW forhandler så regner jeg med du får deg et par nye holdere uten at du skulle trenge å betale noe for det..!

:)

Mvh Torstein.

Skrevet

Det går, de har fortsatt samme dimensjoner. Venter fortsatt på nye bimmers-holdere som tar de tre siste generasjonene skilter. Var egentlig lovet de i mars...

Skrevet
Stikk innom din nermeste BMW forhandler så regner jeg med du får deg et par nye holdere uten at du skulle trenge å betale noe for det..!

:)

Mvh Torstein.

Hehe.. ja, nærmeste blir 30 mil unna:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...