Reintz Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Er det noen som kan forklare meg hvordan jeg får av speilene på e34? Har titta litt, men finner det ikke helt ut.
GiljeN Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 inni døra/ fjerner lista/ deksele å skrur ut 1stk skrue. og vips d er av
Reintz Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 Listen rundt vinduet? Fjerna den lille "trekanten" rett bak speilet, men kom ikke til der.
GiljeN Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 er vell litt lengre fremme skal ikke være noe stort problem å se det. er vell en ganske stor brakoskrue og en skive ?
Reintz Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 Takk for hjelpen! Fikk de løs nå. Men møtte jo selvfølgelig på mer problemer Kontakten til el-justering var bare feste på høyre side. På venstre side fantes den ikke engang Kun den som satt i speilet. Det jeg lurer på er om det vil gå greit å klippe over ledningen som forsvinner ned i døren, eller vil det skape en kortslutning? Takker for alle svar
GiljeN Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 bare hyggeligt d klipp over og isoler hver ledning du:) me teip eller noe så de isse gnisser borti GiljeN
Reintz Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 Var det jeg hadde tenkt. Og det blir ikke no kortslutnings problem av det? Gjør ikke noe å klippe, for den el-justeringen funker ikke uansett Takk for hjelpen GiljeN
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå