RenZor Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Som topic sier selger jeg 4 stk gode sommerdekk, dimmensjon 225/50/16. Dette er altså uten felg. Merket er Kumho om jeg ikke husker feil. Skal få tatt bilde av dekkene så snart jeg er hjemme igjen. Selges rimelig. Tenkte meg ca 500 + frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Jeg tar de vist de er greie, må muligens til trondheim dene uken også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 Ser du bor på ørland, og det passer jo bra. Jeg har dekkene i lysøysundet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Toppers. når kan jeg hente de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet April 25, 2009 Forfatter Share Skrevet April 25, 2009 Ringer deg jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Toppers, da venter jeg i spening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå