normzzz Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Jeg ser at denne tråden blir totalt utenfor hele forumet, men jeg håper den blir stående og jeg skal gjøre det jeg kan for å vinkle tråden mot BMW;D Det har seg slik at jeg er ansatt som ekstrahjelp i en bedrift.. jeg jobber 2 ganger i uken i snitt og får utbetalt en lønn på rundt 5 tusen pr måned. Når jeg logget inn på nettbanken min nå fikk jeg mildt sagt bakoversveis. Plutselig har jeg fått en lønning for mars måned på 20 000 kroner!!!! Pengene ble sendt på fredag forrige uke og jeg har ikke fått noen melding i løpet av dagen om dette. Det er jo mest sannsynlig noe feil, men det jeg lurer på er om de kan kreve at jeg betaler det tilbake hvis de finner ut av det. Jeg vil av prinsipp ikke si noe om det selv av disse grunnene: De har lurt meg for penger tidligere og jeg har måttet mase og mase om å få penger de skylder.. de har ikke betalt overtid etter reglene og de er generelt ekle mot de ansatte. Dette er en stor norsk bedrift. Jeg er SVÆRt frista til å årne litt på bilen og det var en deilig følelse å se alle de pengene på konto plutselig:P hva ville du gjort?!
Hylland Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Dette er penger dei kan kreve tilbake, noko dei garantert vil gjere. I og med at du er klar over at du har fått for mykje penger, så må du nok levere dei tilbake. Du skrive jo at de ikkje har fått betalt for overtid osv. Kan det hende at du har fått etterbetalt overtid osv?
Tiny Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Jeg hadde spurt om de endelig hadde fått orden på pengene de skyldte deg, om det var derfor du har fått 20 lapper i stedet for de vanlige 5... Om du ikke har tenkt til å nevne de pengene til noen så burde du i det minste sette de til side en stund, så de ikke må trekke deg 4 månedslønner for gammel moro når de finner det ut... Beløpet er vel litt i minste laget å gjøre seg til skurk for!?
JulianS Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 du kan betale restskatten min på 17442kr med dem
Anbefalte innlegg