Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går tidlig da jeg skulle sette meg i bilen på gårdsplassen, så jeg at ALLE 4 vinduer + soltaket på min BMW 520i var åpne.

Vinduene var helt klart lukket igjen da jeg forlot bilen kvelden før, bilen var låst, og dette må ha skjedd samme morgen, i og med at han som hadde bilen sin ved siden av min, ikke hadde lagt merke til noe spesielt/at vinduene var oppe da han dro.

Hva kan dette skyldes? Er det fysisk mulig at dette kan skje "helt av seg selv" - kan det være noe feil med noe av elektronikken..? Eller spøker det...!! :)

Alle forslag og teorier mottas med TAKK!

Skrevet

Kan være at du har kommet borti ein knapp på fjernkontrollen. Er iallefall nokre med e39 dette har skjedd med, men du har jo ikkje sagt kva slags modell du har

Skrevet

Stemmer at e39 har denne funksjonen, men for å få til det må du trykke og holde nede åpneknappen noen sekunder. Da vil jo også bilen låse seg opp så hvis bilen var låst virker det rart...

Skrevet
Stemmer at e39 har denne funksjonen, men for å få til det må du trykke og holde nede åpneknappen noen sekunder. Da vil jo også bilen låse seg opp så hvis bilen var låst virker det rart...

Kan jo hende at nøkkelen er kommet i klem i bukselomme e.l. Han kan jo også ha kommet borti låseknappen på samme viset etter åpneknappen ble holdt inn. Usannsynlig, men høyst mulig.

Skrevet

Absolutt! Kan ikke skjønne hva annet som har skjedd iallefall...

Jeg ville ikke brydd meg no om å prøve å finne feilen så lenge det ikke skjer igjen.(hvis ingen her inne vet om dette er en standarfeil da seff)

• 2 years later...
Skrevet
Absolutt! Kan ikke skjønne hva annet som har skjedd iallefall...

Jeg ville ikke brydd meg no om å prøve å finne feilen så lenge det ikke skjer igjen.(hvis ingen her inne vet om dette er en standarfeil da seff)

har du opplevd dette flere ganger i ettertid? eller var det kansje bare nøkkelen som hadde kommet i klem..

har fått samme problemet :s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...