///MFosse Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Hei, vurderer å selge bilen min (pga studier til høsten og trenger da mest sannsynlig pengene og ikke bilen ) Men bilen vi snakker om er en BMW E36: Km.stand : 170 000km Modell: 1993 Modell Type: 318 is ORGINAL (motor har aldri vert byttet) = 143 HK Utseende: Coûpe i fargen Brokatrott Metallic Interiør: Stoff, orginalt, ingen hull Automat Gir Nettop skiftet Olje, neste gang på ca 180 000 km. Pris: H.B.O 35 000kr ---------- Gi BUD !! -------------------- Bilen ser utrolig fin ut i lakken, til å være så gammel, boner den selv ca4-5 ganger i året. Det fiinnes en del smårust, som i hjulbuer, litt bag på bagasjeluken (det er ikke synlig utenfra) og litt annet småtteri ang det kosmetiske på bilen Ellers funker eletriske vinduer og takluke som de skal. Bilen bruker ca. 0.8 liter på langkjøring og 1.0 på bykjøring (men det er da mye deiligere enn å ligge å slure med clutchen i rushtrafikken synes nå jeg) PS: Dei stygge Krom-buene framme er fjernet! Det er og satt på nye lykter bak (med klart og rødt glass) Bilen står i Etne/Haugesund, og kan sees/prøves der ! Ellers må du bare spørr om du lurer på noe ! TLF_: 936 06 999 Ring/Sms Ellers har eg bare noen "dårlige" bilder av bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 har du noen mistepris/prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MFosse Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 Selger ikke under 35 000 kr, men håper på å få en del mer for den, for vet at den er verdt ca 45 000kr, men markedet er jo så og si "stuck" for tiden, så er usikker på hva eg kan klare å få ! Men har ikke HAST med å selge, men viss muligheten byr seg, vet eg ikkje om er har råd til å sei nei ! Ble du noe klokere nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 jepp.. sjønner tankegangen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MFosse Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 Liten interesse ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MFosse Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2009 Bump ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ssbmw Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Pen bil. Men litt off topic.. Møtte jeg deg i Haugesund idag? mente det va deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MFosse Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 Takk for det Kan godt være, kommer jo helt ann på hviklen bil DU kjører ? Har kjørt i hgsnd idag ja, så kan stemme bra det ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ssbmw Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Svart e36 coupe.. du hadde et par med deg i bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MFosse Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 Stemmer nok det ? Ca kl 09.45 eller, 11.45 ca ? Men joda, kem du e da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MFosse Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 STENGT !! ----PGA BILEN BLEI PÅKJØRT AV EIN SYKE LASTEBIL OG E NÅ KNUST------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 kunust som helt knust eller? bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MFosse Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Kust som KNust front/sjerm trykt ca 1 meter inn i bilen min.. Motoren går, men eg ikke akkurat kjørbart !! Ingen personskader eller lignende.. liten fart og alt, bare at den lastebilen va en del større enn min ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg