fuli89 Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Har problemer med bilen, har sjekka batteriet og det er bra. Bilen starter som regel,men enkelte ganger starter den så slukner den etter 2 sec. Før det har gåt 2 sec kan jeg holde bilen i turtal men så fort jeg slipper den på turtall så stopper den. Noen som har peiling på hva problemet kan være????????? Kjører en Bmw 5 serie E34 93 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmers525 Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Luftmengdemåler? Har glemt å koble den til et par ganger når jeg har hatt av luftfilteret, da er det vertfall et problem at bilen kveles på tomgang visst en ikke holder litt turtall. Så viss det er dårlig kontakt i den vil det kanskje vere en mulighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuli89 Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 skal sjekke opp dette , problemet kommer og går. Har 2 forsterke i bilen som har høy startstrøm , kanskje det kan være problemet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå