sponar Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Har en e36 M3 uten startsperre som har fått ny motor med startsperre. Åssen kan jeg kople meg inn på ledningsnettet for å bruke denne motoren med startsperre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer 3 Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 bruk det gammle motor el-nettet å ECUn lettest det. hvis ikke må du enten linke nye ECUnmed nøkkelen +++ eller så må du ha ECU, teningslås, modulsender/motaker å ews box som hører sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Tenningslås er uvesentlig, greiere å bare bytte over chippen fra den ene til den andre nøkkelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sponar Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 Hadde jeg bare hatt det gamle nettet. hehe. Har alle tingene du ramset opp men hvordan skal jeg kople meg inn på bilnette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer 3 Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 hvis det ikke er startsperre (EWS) på bilen din så kan det vere vrient å få det til å funke, har drivi med det samme bare med en 328, jævela møkk. men best å fått tak i en hjerne uten startsperre (ews), eventuelt med el-nett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sponar Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 Vet du om noen som kan ha sånt billig liggende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer 3 Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 nja se på koed, eller så kan du sende en mail til han her å høre om han får skaffa det. post@bildesign.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Det er ikke store greia å legge opp ledninger til EWSII systemet, men jeg har erfaring av at det er litt ustabilt i forhold til orginalt, så jeg skaffer meg motorstyring uten startpserre nå, så mye bedre. Dette gjelder en 328 jeg har gjort det på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sponar Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 Hvordan koplet du deg inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Om du ikke vil bytte ledningsnett kan du kansje få en god ide om du leser gjennom denne tråden. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7 ... ht=starter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå