joddjodd Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Når jeg var ute å kjørte i sted merket eg plutselig at bilen gikk markant dårligere.. Bunndraget var mye dårligere og forbruksmåleren lever sitt eget liv å hopper frem og tilbake.. I tillegg jager den litt på turtall men det er bingo kortid den gjør det og ikkje. Er det noen som har opplevd samme syntomer å vet hva dette kan være?
bue Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Tja, ikke godt å si, men tipper luftmengdemåler. Prøv å koble fra LMM og se om motoren endrer oppførsel. Hvis ikke, er det mest sannsynlig den som er gåen.
joddjodd Skrevet April 21, 2009 Forfatter Skrevet April 21, 2009 Er det bare å koble fra lamdaen og for å sjekke om ting forandrer seg?
bimmer 3 Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 ja er det, start med lmm/luftmengdemåleren, så kan du prøve lamban
Breitling Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Kan med nesten 100% sikkerhet si at det er LMM. Har hatt akkurat det samme med min, og trodde også først at det var 02-sensor, men dengang ei. Feilsøkte så mye at jeg til slutt gav opp, og satt bilen til for diagnose. Gåen LMM. Har en LMM til E36 non-vanos hvis du skulle trenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå