Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå fått sendt inn søknad for å godkjenne M5'n ombygd, også lurer

jeg på hva slags behandlingstid folk her har fått på sine søknader?

Går utifra at det er et par her som har sendt inn slike før;)

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har hørt det kan være lurt å purre via telefon hver uke elle noe om du vet hvem som skal behandle søknaden :wink: Hvis ikke kan det vell fort gå noen måneder før du får noe svar.

Skrevet

ring å mas hver dag.Du veit at de som jobber for staten ikke er verdens raskeste.(de fleste går med tresko så det er jo en viss fare for at de gror fast i bakken)

Skrevet

Hm, lurer på om jeg skal sende bilen til lakkering i mellomtiden,

får tro jeg får bilen godkjent så det ikke blir bortkastede penger:P

Skrevet

Eg har hatt store problem med mine søknader tidliger. Blandt anna i fjor sommer, fekk svar etter 6mnd.. Og det var etter 3 purringer.

Vegvesenet la seg flat etter dette. Normalt er det opp til 3 mnd eller 12 veker fekk eg opplyst..

Det kan og ta 1 dag. Når eg fekk tilslutt tildelt saksbehandler fekk eg svar på søknaden dagen etter :) Men det har nok med at eg hadde venta i 6mnd..

Skrevet

Skummle saker dette virker det som:P Har ingen annen bil for øyeblikket så hadde håpet dette skulle årne seg fortest mulig men:P

Noen som vet hvor jeg skal ringe for å purre på dette? Fikk beskjed om å sende søknaden min til region øst på lillehammer, men skal jeg ringe dit for å plage de da eller?:P

Er ikke sikker på om jeg orker en runde innom samtlige sentralbord de har i dag, blir fort slik når ingen sjønner hva jeg mener og bare setter meg over til hverandre:P

Skrevet

Har endelig maset meg til å få telefon-nummeret til saksbehandleren min, han sa jeg kunne regne med 3 ukers behandlingstid, men siden jeg fortalte at jeg ikke hadde noen annen bil for øyeblikket skulle han se om han fikk det til å gå litt fortere:D *krysser fingrene*

Skrevet

Ringte til saksbehandleren min i dag, han sa at svaret på søknaden min ble sendt den 30. april! Så nå må jeg komme meg fra hybelen og tilbake til postkassa hjemme på gården!!

Håper det gjikk i boks :D:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...