Blyfri Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Jeg har nå fått sendt inn søknad for å godkjenne M5'n ombygd, også lurer jeg på hva slags behandlingstid folk her har fått på sine søknader? Går utifra at det er et par her som har sendt inn slike før;)
Steven Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Har hørt det kan være lurt å purre via telefon hver uke elle noe om du vet hvem som skal behandle søknaden Hvis ikke kan det vell fort gå noen måneder før du får noe svar.
Blyfri Skrevet April 21, 2009 Forfatter Skrevet April 21, 2009 Hjelp:O da blir det mye prøveskilt på meg:S
Blyfri Skrevet April 22, 2009 Forfatter Skrevet April 22, 2009 bumper for å se hva folk har opplevd ang. dette:)
ehrnst Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 synes jeg så noe på nettsidene om at det var opp til 8 ukers behandlingstid
Mr E30 Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 ring å mas hver dag.Du veit at de som jobber for staten ikke er verdens raskeste.(de fleste går med tresko så det er jo en viss fare for at de gror fast i bakken)
E36Cab1 Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 Er som regel mykje prat og lite handling med dem ja... Med meg har det pågått siden ifjor høst.
Blyfri Skrevet April 23, 2009 Forfatter Skrevet April 23, 2009 Hm, lurer på om jeg skal sende bilen til lakkering i mellomtiden, får tro jeg får bilen godkjent så det ikke blir bortkastede penger:P
Niklas Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 Eg har hatt store problem med mine søknader tidliger. Blandt anna i fjor sommer, fekk svar etter 6mnd.. Og det var etter 3 purringer. Vegvesenet la seg flat etter dette. Normalt er det opp til 3 mnd eller 12 veker fekk eg opplyst.. Det kan og ta 1 dag. Når eg fekk tilslutt tildelt saksbehandler fekk eg svar på søknaden dagen etter Men det har nok med at eg hadde venta i 6mnd..
Blyfri Skrevet April 23, 2009 Forfatter Skrevet April 23, 2009 Skummle saker dette virker det som:P Har ingen annen bil for øyeblikket så hadde håpet dette skulle årne seg fortest mulig men:P Noen som vet hvor jeg skal ringe for å purre på dette? Fikk beskjed om å sende søknaden min til region øst på lillehammer, men skal jeg ringe dit for å plage de da eller? Er ikke sikker på om jeg orker en runde innom samtlige sentralbord de har i dag, blir fort slik når ingen sjønner hva jeg mener og bare setter meg over til hverandre:P
Blyfri Skrevet April 24, 2009 Forfatter Skrevet April 24, 2009 bumper da jeg ikke rakk ringe sentralbordet i dag...
Niklas Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Du må nok ringe sentralbordet pga det er der søknaden din ligger. Du får som regel svar på epost når du har fått tildelt sakhandsamar.
Blyfri Skrevet April 29, 2009 Forfatter Skrevet April 29, 2009 Har endelig maset meg til å få telefon-nummeret til saksbehandleren min, han sa jeg kunne regne med 3 ukers behandlingstid, men siden jeg fortalte at jeg ikke hadde noen annen bil for øyeblikket skulle han se om han fikk det til å gå litt fortere:D *krysser fingrene*
Blyfri Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 Ringte til saksbehandleren min i dag, han sa at svaret på søknaden min ble sendt den 30. april! Så nå må jeg komme meg fra hybelen og tilbake til postkassa hjemme på gården!! Håper det gjikk i boks :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå