Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

fly fra en meter vingespenn til godt over 2 meter. 2 nye fly og ett brukt. heli er walkera elektro børsteløst oppgradert.

fly 1: Piper j3 cub fra SIG models. nybygget aldri brukt. små montering gjenstår. jeg har montert en 72 saito 4 takter i nesen på den. følger også med 3 servoer og en 4 kanals futaba skysport 4 sender. 215cm vingespenn selges kr 4000.(første bildet er hvordan flyet ser ut ferdig. er samme størrelse.)

fly2: At 40 lav vinget. os 46la motor som er helt ny. alle servoer følger med pluss 2 vinger. en med liten skade i enden. ca 180cm vingespenn 2000kr

fly3: Super sportster bygget om til børsteløs motor og regulator. fly helt nytt og aldri brukt. balsa modell. følger med motor regulator og servoer. litt over 1meter vingespenn. selges kr 1500.

Cap 232 breitling. kun fly kropp uten noe utstyr eller vinge. selges kr 300.

Helikopter: Walkera 36 ombygget til børsteløs motor. også oppgradert med mye alu deler. selges komplett med alt. sender batteri lader. full pakke. lad batteri og fly. selges kr 2000(solgt)

ju0t6c27y05njwuyu3k8.jpg

yuxmo5odur06cmoqij6l.jpg

in6v1flyxv6k1czi28qw.jpg

mc5fpqu9gr333vqta9he.jpg

07vgxflq1guplqe5h8hj.jpg

8img6p2s7c1yb8w3msyv.jpg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hadde egentlig lovt meg selv at jeg ikke skulle kjøpe mere flygende leketøy, meeeen, har du bilder av AT 40´n?? Selger du evt uten motor?

:)

Skrevet

det er det du gjør det til selv egentlig. man kan sette på trenings understell på det å prøve seg frem til man klarer å lette å fly.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...