Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hallo. har da en bil. som en fyr jeg kjenner har eid før meg. han solgte bilen til søstra til en kompiss av meg. som etter det solgte den til eks typa si. så kjøpte jeg den av han igjen. '

men han typa jeg kjenner(ikke akkuratt venner) er et jævla rasshøl. og han har en ekstra nøkkel. som han nekter og gi fra seg.

så i dag. ville en kompiss av meg og han kjøpe motoren i min. og da han skulle se på den merka jeg at noen hadde vert inni den og tukla med noe. for den starta ikke.

og etter på kjørte han forbi og kasta fra seg et skru jærn som lå i bilen bare for og vise at han hadde vert der.

faktisk er han det største rass hølet jeg noen gang har vert borti. jeg har meldt saken til politiet med de sa bare at jeg måtte bytte lås. men det gidder jeg ikke. bytte alle låsene i bilen pga han. så da lurte jeg på om noen av dere hadde et tips til hva jeg burde gjøre. for snart tar jeg med meg mr.ball tre og tar han et tak. og det vill jeg ikke.

noen tips?

Skrevet

Tør jeg foreslå et lite innbrudd/tyveri for å rappe den nøkkelen? Mer effektivt og mye koseligere enn dette ofte omtalte balltreet.

Noen grunn til at han ikke vil gi fra seg nøkkelen?

Skrevet

hehe. fikk fiksa det i dag:) fikk en kompiss som er litt gærnere en meg til og dra opp og hente den:) da holdt han ikke veldig lenge på den nøkkern:P grunner er at han er et rasshøl. og han trur han er noe. fant også ut noe enda kulere:) var det at den bilen han kjører rundt i dag. kjøpta han av min stefar. som da alså hadde en nøkkel liggans til denne da:) så jeg skal ta det skru jærne og legge det i bilen hans igjen:P bare for og sjekke reaksjonen hans;)

Skrevet

ja vist er det det;) var ikke veldig lenge før jeg gikk opp og henta bilen hans:P han kompissen min sa det. at viss jeg ikke fikk nøkkern snart så skulle vi gå opp og slure opp dekka hans:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...