SanMiguel Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 Passer disse overens? har eksos system fra grenrør og bakover for hånd. og lurer på om det kan passe. Er fra 98 modell 3,2 liter og jeg har 3L. Evt hva må gjøres for å få det til å passe i grenrør og bakover på min bil? Peder
SanMiguel Skrevet April 22, 2009 Forfatter Skrevet April 22, 2009 okay takk for raskt svar =) Flere som evt vet no om dette?
oddis Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 Jeg har et S50B30 3.0L anlegg liggende. Ganske bra, spesielt midtpotta er prikkfri omtrent. Også beliggede i nabokommunen 4500kr for hele shiten, da følger det selvfølgelig med kat potta (som koster 16k ny). Altså fram +bakpotte. PM om det er intressant. Alt koster over 25k + frakt å kjøpe nytt.
SanMiguel Skrevet April 22, 2009 Forfatter Skrevet April 22, 2009 Jeg har et S50B30 3.0L anlegg liggende. Ganske bra, spesielt midtpotta er prikkfri omtrent. Også beliggede i nabokommunen 4500kr for hele shiten, da følger det selvfølgelig med kat potta (som koster 16k ny). Altså fram +bakpotte. PM om det er intressant. Alt koster over 25k + frakt å kjøpe nytt. Kjenner til den nyprisen som er helt syk:( Ser rundt etter effektanlegg nå. Hvis jeg ikke finner noe så kan jeg jo handle av deg Nabokommune og greier og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå