beelsebub Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Har en virkelig god og velholdt 92 mod touring for salg.Manuelt gir. Bilen er ruslet 270000 km men bærer absolutt ikke preg av det. Hel og fin med stoffinteriør,dobbelsoltak,elvinduer foran,motor og kupevarmer. Alufelger med nye sommerdekk og gode piggfrie vinterdekk. Meget kompakt og god dieselbil med bra fart i. Bilen befinner seg i Trondheim Bud over 30000,- Er å treffe på tlf 91749170 eller svirrevapp@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Denne så jo utrolig flott ut da Hadde jeg ikke kjøpt E30`n hadde jeg nok slengt meg en tur til trondheim for å se på denne. Bilder innvendig? Synd det ikke er AC i den, da vet jeg om ei frøken som kunne tenkt seg denne^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beelsebub Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 Har desverre ingen interiørbilder nå. Den er sort/grå innvendig, litt slitasje på førerstol men ingen hull, ellers helt fin. Desverre ingen AC men soltak så det holder.. Det er nok ikke mye utstyr på den men jeg ser det nesten som en fordel da det er mindre som slutter å funke. Det er også bytta stillverk i dieselpumpa,girboks,clutch etc. Så jeg vil absolutt si at bilen er i topp teknisk stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Great =D Skal legge den fram for henne å høre hva hun syns^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg