Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet rett og slett ikke. Men når jeg leter på bruktbildeler (skrotning) så kommer det opp e34 88-96. Så hvis en skulle gå etter det så skulle de passe. Har du klaven også da ?

Så kan du nå si en pris på hva du skal ha for begge , så kan jeg sjekke om de går om hverandre i morra.

Rune

Skrevet

De passer ikke. Men eg har Wink

Javel og det betyr ?

Betyr det at du har og skal selge , eller betyr det at du har det på bilen din ?

Skrevet

Hallo Gilje.

Ja som du skjønner da , så har junior solgt 520'en og kjøpt seg en bortimot rustfri 525 som har stått i en garasje i 2 år. Veldig ok bil med veldig "satte" bremser. Skifter derfor bremser og skiver og veske og hele dritten på bilen , og mangler nå calippere forran.

Nye skiver , men brukte calippere får duge.

Skal på eu kontroll på Onsdag i neste uke , så det er datoen det jobbes med.

Det betyr at de må være i hus på tirsdag.

Greier du/dere det da ? Regner med at Gilje sine er orginale calippere fra "svenskebilen"..

JTS77 :

Hva slags calippere har du da ? Og hva skal du ha for dine ?

Skrevet

Det er originale bmw ja. Fra 525 og opp til 535.

Er med nesten nye greenstuff klosser og brembo skiver hvis du er interesert.

Har satt prisen til 1000 evt bud..

Tviler på om posten klarer å levere så fort at du har dem til tirsdag...

Skrevet

Posten overrasker stadig de skal du vite :D

Nå vet ikke jeg eksakt hvor Vats er , men er det der jeg tror så er det vel i nærheten av Haugesund.

Skrevet

Det stemmer. :D

Ang posten her, så tror eg all post først skal en tur innom oslo for å bli videredistribuert derfra.

Men klart mirakler kan skje....

Skrevet

då du hadde ringt jolly. fikk desverre ikke tatt den. de kommer fra en norsk 525 som bare står her å råtner :) har ikke sett etter på stand eller noe.den skal på knoksen om ikke så alt for lenge.prisen er 0 problem nokk til en urge å 20lucky.+ frakt men blir verre med å få tid til å skru av

mvh

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...