Olan89 Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 noen som har noen bra tips for å få den visko-koblinga av uten å ødlegge noe? hehe
hillmar Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 jeg brukte bare en stor skrutrekker som jeg låste mellom to bolthoder på koblingen og skrudde den av. Men den sitter godt! Også mener jeg å huske at det er linksgjenger... Edit: når jeg tenker meg om var det ikke bolthodene på koblingen jeg låste skrutrekkeren mellom, men bolthodene på reimhjulet...
Olan89 Skrevet April 22, 2009 Forfatter Skrevet April 22, 2009 det er links ja. men har tatt a reimen for motorern er ute. men kanskje lettes å kaste den på igjen.
hillmar Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 Nei du trenger ikke reima. Du putter bare skrutrekkeren mellom 2 av de 4 bolthodene og benner mot "skrurettningen" når du skrur...
-Vegard- Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 du bruker en 32mm fastnøkkel og slår fastnøkkelen mot høyre når du står foran bilen(mot førerside) etter et par slag så kommer den plutselig.
Olan89 Skrevet April 23, 2009 Forfatter Skrevet April 23, 2009 har slått mer en et par slag allerede og den vil ikke gi seg. hehe. og putte en skrutrekker mellom2 av dem boltene er heler ikke lurt. for det gjorde jeg sist å da knakk det plast dekselet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå