-Marius- Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Ja, da er det vel på tide å legge ut litt om min bil. Det er da en 320I touring som jeg kjøpte for snart 2 år siden. Er kjempe fornøyd med bilen og har ikke hatt noe problemer med den. Tiden er nå inne for å gjøre litt endringer på utsende. Deler som skal monteres er m3 front og bakfanger, sideskirt, senk og m lister på dørene. Har montert, m3 -speil, svarte nyrer, grøftelys m/ledningsnett, stabestag, m front, m hekk, senk.... Litt gamle bilder fra da jeg kjøpte den. Nå er den slik: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Bilder som viser bilen slik den var før, er jo ganske lite interessant;) Få opp noen ferske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 Sant, så sant. Er ikke store endringene da. Men greit med nye bilder. Lagt til i første post. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Fint utgangspunkt Litt senk og M-kjolpaket så blir det god knall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 Da var m front og hekk bestilt og er på vei i posten. Nå gjenstår bare sideskjørt, senk og dørlister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Se her ja! Er det samme farge som min? Bostongrønn? Blir tvillingbilen dette ser det ut til Skal følge med i tråden din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 Ja er bostongrønn:) Likte bilen din, med det interiøret. Men satser på at min blir omtrent lik din utvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Liten update: Har demontrert front og bakfanger. Frontfanger skal hentes i dag, mens bakfangeren skal levers til lakk i løpet av uken regner jeg med. Tok å byttet styrestag når jeg hadde av fronten. Var mye bedre plass å arbeide på da. Skal bestille meg en 4 hjuls kontroll etter senkesett er kommet på. Kommer ikke til å kjøre med bilen før kontroll er tatt, da den mest sansynlig spiser dekk nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Dette låter bra! sleng ut bilder så snart senk og M-tech kommer på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Må kjøpe gitter og få lakket lippe og lister i svart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Ble bra dette Marius! Passet ganske bra med svarte nyrer også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 den ser bare SÅ mye bedre ut med m-tech! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2009 I hele dag har jeg holdt på å montere senk. Alt av bolter satt noe så j.... , da de aldri har vært løsnet siden de ble montert i 96. Fikk bare montert på det ene dekket fremme, men satser på å få begynt på resten i kveld og få det ferdig i morgen. Skal legge ut bilder når den er ferdig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2009 Da er den omtrent ferdig. Bilder ligger i første posten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 ajajaj! Nice... eneste er blink bak så er det cleane linjer over det hele Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå