Janka7 Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Har et sett slike liggende som vil bli solgt. Har ikke bilde av dem nå, men får fikset det om nødvendig imorgen. Bor du i Bergensområdet, kan du få se dem live istedet. Er ikke sikker på hvor langt dekkene har godt(de har ikke gått en km i mitt eie), men de skal nok holde en stund til. Felgene er brukt, men ser fine ut. Bud på 5000 motatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Till Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 6000 henter på døren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 originalvare dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 6000 henter på døren. Jeg heier på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janka7 Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 Skal være orginalt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janka7 Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 6000 notert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Skal være orginalt ja. Hva er dim foran og bak da? både dekk og felg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janka7 Skrevet April 24, 2009 Forfatter Share Skrevet April 24, 2009 Må ærlig innrømme jeg ikke husker. Orginale er de hvertfall.. Har prøvd å google, men finner ikke ut... Har bilder, og så fort jeg finner den j*vla kabelen, kommer de ut her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Da tar du deg en tur og finner ut hva som står på dekkene... Hjelper ikke å google hjulene som ligger i garasjen din... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janka7 Skrevet April 24, 2009 Forfatter Share Skrevet April 24, 2009 Njee, tar meg halvannen time å reise dit, så vurderer budet på seks tusen. Evt kan jeg møte folk som er interessert der... De står i Loddefjord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janka7 Skrevet April 24, 2009 Forfatter Share Skrevet April 24, 2009 Bilder her. En felg mangler emblem. Her er alle felgene og et av dekkmønsteret. Sett vekk fra det manglende emblem, er det særdeles lite slitasje. To av dem er bittelitt kantslitt, men til og med jeg skulle klare å fikse det på under en time. Beklager bildekvaliteten, det var mørkt og mobilen suger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg