Ceylon Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Jeg satt inn en kasse med en kraftig 12" sub baki bagasjerommet på e39`n idag. Det hørtes VELDIG bra ut når jeg stor bak der og hørte, men så smelte jeg igjen og satt meg inni. Og det var noe av det kjipeste jeg har vært borti. regner med det er en blitt tatt opp før og sikkert diskutert. Men jeg lager no en trå i håp om at folk som har funnet noen gode løsninger kan dele det her. Planen min var å skru subben mot ryggen der midtarmleneåpningen er og la den spille uten kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 hvilken vei står den, ossen kasse er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Det jeg har gjort er å fjerne skiposen, og ha armlene nedfelt, slik at det er åpent bak til bagasjerommet.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw e39 Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Hvis du har det helt lukka til bagasjerommet, så må du nesten få noe bassrefleksrør fra basskassen og inn i bilen, eller sage hull bak armlenet, da bilen er så godt lydissolert at du får ikke noe bass inne i coupeen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå