jonr- Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 Har fått stein/grus mellom bremsekloss og skive. Det er ikke blitt merkbart ripe i skiven, men jeg hører den stygge gnissinga da jeg bremser lett i sakte fart. ulyder er noe av det værste jeg vet... har noen et "kjerring-triks" som kan hjelpe meg? (nye bremseklosser skal bestilles straks, men kunne tenkt meg å fjernet ulyden allerede i morgen).
Deep Dish Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 Prøv trykkluft. Rett og slett blåse rundt bremseskiven.
Bmw e39 Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 Det du burde gjøre da, er å heise opp bilen enten på en søylebukk, eller bruke garagejekke(dette går litt tregere) ta av hjulet å høyttrykspyle, eller blåse med blåsepistol. Når det begynner å bli tett med bremsestøv å slikt, så setter det seg lettere fast steiner å slikt.
stianosthus Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 rygg deg en tur du:P da bruker de å løsne. Hiver meg på den ja. Rygg litt mens du bremser så løsner den nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå