Bmw e39 Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 Vil bare minne på om ACR i sommer, som kommer til å bli bedre enn noen gang. ACR ligger noen mil nord for MO i Rana. Dette er vel nord auropas største bane. Alle som vil kan kjøre på banen:) Link til hjemmeside og info http://www.sommertreff.no/ Hadde vært utrolig tøft å fått samlet masse bimmers der:) Vet denne sikkert skulle vært under en annen kategori, men det virker som det er hær de fleste er.
Clerion Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 På tekninsk? =P "Annet bil og motorprat" Tror jeg fenger mest (= =O heavyjoik a gitt! Må jo dit
JoCCe Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Tror sommertreff blir bedre enn noen gang iår ;D Håper værgudene er med oss iår, slik som ifjord
Bmw e39 Skrevet April 24, 2009 Forfatter Skrevet April 24, 2009 Det er bra:) Håper flere å flere kommer. Men husk å meld dere på banekjøring før det blit fult hvis dere skal kjøre. Har kjørt 3 ganger på banen selv, å det er en lang å dritartig bane å kjøre på. Våler å rudskogen blir bare små pissbaner i forhold;)
Jonass Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Skal selfølgelig jeg og. Årets høydepunkt! Har ett sett med slicks og sett med r-dekk som skal brukes opp! Målet er under 1.48 i år..
M3 Yngve Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Seff kommer jeg opp dit, selv om det er 100 mil en vei, så er det verdt det. Er det beste treffet på året og den over gromme banen. Jeg har jo også en breisladd tittel å forsvare, den skal ikke gis bort uten kamp. Skal ha med Hiacen og M3en full av felger å dekk. Så har jeg en kjempe grei kompis der oppe, som finner noen dekk til meg der oppe. Mener det gikk 46 dekk i fjord, da 8 nye. Dette er et treff som MÅ oppleves.
Oveif Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Hadde vært utrolig tøft å fått samlet masse bimmers der:) Er jo BMW og Porche treff der 23. mai.. Håper det kommer en del da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå